WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY

Jakie zdobienie może być bardziej wiosenne niż różyczki? :D
Macie jakieś pomysł? Bo ja nie :P Ale z chęcią posłucham Waszych propozycji ;)

Motyw malowanych różyczek od zawsze mi się podobał, zwłaszcza w połączeniu z miętą.
Niestety takiego Semilaca jeszcze nie posiadam, ale może niedługo się to zmieni :)

Powiem szczerze, że malowanie przyszło łatwo, chociaż nie wiedziałam jak się do nich zabrać.
Poszperałam w internetach i znalazłam na YT filmik :)
A później to już poszło :)
Klasycznie, chyba po raz kolejny wypadło na:
032 BISCUIT
033 PINK DOLL.

Mam nadzieję, że Wam się nie znudzi to połączenie kolorków :)
Natomiast do wykonania różyczek wykorzystałam:
003 SWEET PINK
064 PINK ROSE,
natomiast listki to pomieszane farbki akrylowe.

Jak odnajdujecie takie zdobienie? :)








 
To są chyba pierwsze zdjęcia, na których Semilac 033 wyszedł tak jak w rzeczywistości :)

18 komentarzy:

  1. Takie różyczki od dawna za mną chodzą ;-) Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj za mną chyba chodziły z rok zanim je namalowałam :D

      Usuń
  2. Super, śliczne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne różyczki! Powiew nawet lata, bym powiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie latem też byłyby mile widziane na pazurkach :D

      Usuń
  4. świetny ten kolorek! :) i kształt paznokci też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło, a i kolorki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory i urocze zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)