MOJE SWETERKOWE PAZURKI

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedne z mani, które zrobiłam już jakiś czas temu. Jednak nie znalazłam chwili, żeby umieścić je na blogu. Myślę, że w styczniu/lutym można także nosić mani, które są inspirowane sweterkami. Zima pewnie nas nie opuści tak szybko, chociaż wolałabym się mylić, zatem motyw warkoczy czy innych zawijasków będzie idealny :)

Do tego zdobienia wykorzystałam jeden z moich ulubieńców 2015 roku, czyli Semilaca 083 BURGUNDY WINE, dodatkowo połączyłam go z ciemną szarością o numerze 106 WET MARENGO. Jak dla mnie jest to idealne połączenie kolorów, troszkę ciemne, ale pięknie pasujące. Zastosowałam także top o wykończeniu matowym, po którego nie sięgałam już bardzo długo. No niestety, ale maty tak mają, że nie do każdego koloru pasują, ale do 083 jest wprost stworzony! Na paznokciach od prawej dłoni nie chciałam już się bawić w zdobienia, bo wiecie jak one czasem potrafią "wyjść" :P Dlatego dokleiłam kilka cyrkonii, które zamówiłam przez AliExpress :) 




A sposób wykonania takich sweterkowych motywów jest bardzo prosty. Na podwójnie nałożony i utwardzony kolor nakłada się, przy pomocy cienkiego pędzelka i odpowiedniego lakieru (ja wykorzystałam ten sam, którym malowałam cały paznokieć), a w sumie maluje wzorki jakie chcemy uzyskać. Czynność tę powtarzamy kilka razy, tak aż efekt nas będzie zadowalał. Na sam koniec malujemy topem matowym, przy czym należy pamiętać, że przykryje on delikatnie wzorki :)





Moim postanowieniem na rok 2016 jest dodawanie postów tak co 2 dni, co Wy o tym sądzicie? :) Dodatkowo chciałabym pozmieniać troszkę na blogu, czyli dodawać raz w tygodniu posty dotyczące paznokci, tj. >TOP 10 SEMILAC NA ROK 2015< czy też >MOJE POSTĘPY W PRZEDŁUŻANIU PAZNOKCI<. Mam jeszcze kilka pomysłów, ale czy Wy chciałybyście takie posty? :) Może macie jakieś tematy do poruszenia? Piszcie śmiało w komentarzach. 

Troszkę w macie, troszkę w połysku, dodatkowo jakiś delikatny wzorek i cyrkonie. Muszę się przyznać, że mnie nosiło się wprost cudownie, nic się nie zniszczyło, cyrkonie się trzymały dobrze. Niestety kilka z nich odpadło mi dzień przed zmianą paznokci, akurat po wizycie na basenie:P Podobają się Wam takie zdobienia? Dajcie znać w komentarzach :)

16 komentarzy:

  1. piekne! obydwie wersje rewelacyjne a cyrkonie przykleilas idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterków się już na oglądałam - ale te cyrkonie wyglądać cudownie! ;-) Jak dla mnie bombowo!
    Kiedyś oglądałam tutorial jak zrobić sweterek zwykłymi lakierami ;-) Pomyślę nad tym, bo mimo tego że jest ich teraz pełno na około, to ja jeszcze nigdy nie nosiłam takiego zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie zwykłymi lakierami trzeba się więcej napracować :D ale myślę, że efekt też będzie całkiem ciekawy :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie robiłam sweterka :D Twój wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) daj znać jak zrobisz swoją wersję :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też go uwielbiam, chociaż wg mnie to bardziej burgund :)

      Usuń
  5. Styczeń to najlepszy czas na sweterki zwłaszcza takie ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)