INSPIRACJE, INSPIRACJE...

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka inspiracji, które znalazłam w internetach :) Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja zapisuję sobie w różnych miejscach pazurki, które mi się podobają. A później gdy brak mi weny przeglądam moje pliki i bardzo często tak powstają moje zdobienia. Po prostu czasem potrzebuję jakiegoś bodźca. Dlatego chciałabym się z Wami dzielić takimi inspiracjami, może akurat coś znajdziecie dla siebie :) Zatem jeśli szukacie jakiś inspiracji to serdecznie zapraszam do oglądania prac bardzo utalentowanych dziewczyn! :)









Tak jak pisałam wcześniej, prace nie są moje zatem nie powiem Wam jakie kolorki zostały użyte do konkretnego zdobienia :) A jeśli znacie autorki tych prac dajcie koniecznie znać, bo dziewczyny są mega utalentowane! :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie inspiracjowe posty;) u mnie na blogu też paznokciowo i trochę tłuczonego szkła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak robię :) inspiracje fajne, coś takiego jak na 3. zdjęciu nawet robiłam, ale nie wyszło aż tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wzorek przypomina mi troszkę lody Zapy :P

      Usuń
  3. Nie zapisuję, ale lubię sobie przeglądać jak mam chwile czasu na instagramie różne ciekawe zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie te ciekawsze, które wpadną mi w oko sobie zapisuję :)

      Usuń
  4. Pastelowy gradient jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko mi gradienty nie wychodzą, ale poćwiczę i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)