JESIENNE KOLORY LATEM

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym pokazać Wam paznokcie mojej Mamy, które były ogromnym wyzwaniem. W czasie mojej nieobecności w Polsce Mama robiła paznokcie u "profesjonalistek". Niestety te ostatnie były tak "profesjonalnie" zrobione, że po dwóch, czy trzech dniach zaczęły jej się łamać. Hybryda została po prostu nałożona na przepiłowaną i osłabioną płytkę bez żadnego usztywnienia paznokcia. Po około tygodniu mojej Mamie zostało chyba 6 paznokci w stanie nienaruszonym, więc postanowiła skrócić resztę paznokci. Gdy przyjechałam już z Holandii zastałam tragiczne (przepraszam Mamo jeśli to czytasz) paznokcie, a raczej ich brak. Postanowiłam przedłużyć płytkę, o dziwo na zdjęciach są to już przedłużone paznokcie o co najmniej połowę tego co było. Wiem, że kształt jeszcze nie jest idealny, ale lepiej nie dałam rady. Teraz będzie już tylko lepiej! :)









Do tego mani wykorzystałam 004 CLASSIC NUDE oraz 014 DARK VIOLET DREAMS. Dodatkowo dodałam zdobienie w stylu quilted nails, o którym pisałam Wam więcej >TUTAJ<. Wiem, że kształt może nie jest powalający, ale wolałam nie męczyć paznokci aż tak bardzo. Póki co (a minął ponad tydzień) wszystkie paznokcie są w całości, a odrosty się pojawiają w szalonym tempie, co możecie zauważyć na zdjęciach:) Mama jest zadowolona, a ja w końcu mogę patrzeć na ładne paznokcie i uśmiech na jej twarzy. Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba takie mani :)

Oczywiście przypominam także o konkursie, który organizuję na swoim blogu i dotyczy typowo zdobienia paznokci! Zatem jeśli nie czytałyście regulaminu, albo wahacie się czy wziąć udział to serdecznie Was do tego zapraszam! A więcej informacji znajdziecie >TUTAJ<

11 komentarzy:

  1. Przyjemne zdobienie, ale aż mnie ciarki przeszły czytając, co potrafią zrobić niektóre kosmetyczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, bo mnie aż serce bolało jak miałam robić mamie pazurki:(

      Usuń
  2. Już za chwilę jesienne kolory zagoszczą na dłużej na naszych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że u mnie jesienią będzie królował fiolet i khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor zdecydowanie mój fav <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie przepadam za tak ciemną śliwką, ale na stopach spisuje się fantastycznie! :)

      Usuń
  5. Moja mama uwielbia semilaca classic nude, sama jej ostatnio podkradłam go i tez zakochalam się w tym kolorku ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)