TAJEMNICE MAGICZNEGO PYŁKU, CZYLI MIRROR EFFECT

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym Wam przedstawić mirror effect. Powiem Wam w jaki sposób go nakładam i na co warto zwrócić uwagę podczas jego aplikacji. Zatem jeśli jesteście zainteresowane tym efektem to zostańcie ze mną, a muszę przyznać, że warto czytać dalej! :) Zdradzę Wam kilka porad dotyczących aplikacji i co należy robić, żeby pyłek nie był na wszystkich paznokciach :)



Mirror effect, czy też efekt lustra to kolejny hit, który podbił nie tylko blogosferę, ale także IG :) Jeśli byłybyście zainteresowane tym pyłkiem, to koniecznie Wam polecam poszukać go na chińskich stronkach, tj. AliExpress, bo w moim przypadku zapłaciłam niecałe 8 zł, co jest sporą oszczędnością w porównaniu do polskich odpowiedników. Jeśli zastanawiałybyście się nad kolorem, to są dwie opcje, a mianowicie złota i srebrna. W moim przypadku zostawiłam sobie srebrną, a tę drugą dołożyłam do jednego z zestawów w moim konkursie, na którego temat możecie znaleźć więcej informacji >TUTAJ<.


Jeśli nadal jesteście zainteresowane jak aplikować ten pyłek, to już Wam mówię. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że ważny jest kolor bazowy, na który wcieramy proszek. To właśnie on wpływa na odcień jaki uzyskamy. W przypadku koloru 001 STRONG WHITE uzyskałam najjaśniejszy efekt, natomiast przy 144 DIAMOND RING nie uzyskałam już satysfakcjonującego wykończenia. Mnie jednak najbardziej spodobało się połączenie z kolorem 106 WET MARENGO. Dlatego przed aplikacją na swoich paznokciach warto wypróbować kilka kolorków :)


Aplikacja jest bardzo prosta, jednak zdecydowanie niepodobna do pyłku dającego efekt syrenki. Przede wszystkim paznokieć musi być pomalowany odpowiednim kolorem, najlepiej by było jeśli wybierzemy lakier o dość dobrym kryciu. Kolejnym krokiem jest pomalowanie paznokci topem, a następnie ich odtłuszczenie. I to jest najważniejszy krok! Następnie bierzemy pacynkę i wcieramy pyłek w płytkę paznokcia, jeśli wolicie możecie użyć opuszka palca, który też sprawa się bardzo dobrze. Na koniec dwie warstwy topu i gotowe! :)




Jeśli już zdecydujecie się na aplikację tego pyłku, to wiedzcie, iż ten pyłek będzie wszędzie! Dlatego ważne jest, aby przykryć paznokcie, na których nie chcecie tego efektu. Jeśli zdarzy Wam się, że na reszcie paznokci znajdzie się odrobinę pyłku, to pamiętajcie, nie starajcie się zetrzeć jego wacikiem z odtłuszczaczem. Wystarczy ciepła woda i mydełko, no i szczoteczka do paznokci! I pamiętajcie, że jeśli wetrzecie w odtłuszczoną warstwę topu te drobinki, to przed aplikacją kolejnej warstwy topu usuńcie nadmiar drobinek z paznokcia. Niestety, ale efekt tez bardzo uwidacznia wszelkie niedoskonałości, bąbelki powietrza na utwardzonym lakierze, czy też niedokładne wtarcie proszku. 



Muszę przyznać, że pomimo trudności w aplikacji pokochałam ten pyłek i efekt, jaki można uzyskać za jego pomocą. Wiem też, że muszę zwrócić więcej uwagi na przygotowanie paznokcia i malowanie go, aby nie było żadnych niedoskonałości. Jednak efekt, który można uzyskać jest fenomenalny! Zdecydowanie częściej będę sięgać po ten produkt niż po pyłek do efektu syrenki! :) A jakie są Wasze doświadczenia z efektem lustra, kochacie czy nienawidzicie? :) Dajcie koniecznie znać! 

16 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze okazji uzywać takiego pyłku u mnie non stop jedynie syrenka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie było aż takiego szału na syrenkę :P

      Usuń
  2. Chyba się starzeję - kiedyś podobały mi się takie zwracające na siebie uwagę efekty, teraz już nie koniecznie ;-) Taki pyłek użyłabym tylko i wyłącznie jako akcent, góra na jednym paznokciu - choć to i tak nie koniecznie na całym ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie nie wyobrażam zrobić tak całych paznokci :P dlatego u mnie znalazł się ten pyłek na dwóch paznokciach :)

      Usuń
  3. Mnie syrenka jakoś mocno nie pochłonęła - owszem używam, ale bez przesady. Mirror effecty właśnie do mnie przyszły - zobaczymy czy się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj koniecznie znać, czy się polubiłyście! :)

      Usuń
  4. Fajny efekt, ale pyłek średnio się sprawdza na zwykłych lakierach więc nie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niedługo coś wprowadzą, żeby uzyskać podobny efekt przy zwykłych lakierach :)

      Usuń
  5. Lustrzane efekty na paznokciach ostatnio stają się bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić w końcu pyłek bo efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech marzy mi się takie lustro, ale niestety jestem wyłączona jeżeli hcodzi o hybrydy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)