ZWIERZĘCE OMBRE

Inspiracją do tej stylizacji była moja bluzka w panterkę, w trochę innych kolorkach ale jednak:)

Wykonanie krok po kroku:
  • po pierwsze pomalowałam paznokcie bazą, użyłam białego lakieru, żeby ombre było bardziej wyraźne i nie prześwitywało. Jak możecie zauważyć użyłam dwóch zestawień kolorów, a w każdym jest biały. Do biało-pomarańczowego użyłam lakieru z serii neonów. Natomiast do niebiesko-białej wykorzystałam dwa kolory niebieskiego, jaśniejszy pomiędzy białym i ciemniejszym. 
A żeby zrobić ładne ombre należy pomalować na gąbeczce paski lakierami jakimi chcemy użyć, paski o grubości takiej żeby mniej więcej zmieściły się wszystkie na długości płytki paznokcia. Następnie odciskamy delikatnie na kartce lub tekturce, żeby nadmiar lakieru został usunięty i nie zniszczył nam efektu zdobienia. Czynność tą powtarzamy dwa razy lub nawet trzy, jeśli chcecie, żeby kolory były bardziej widoczne, ale wtedy przejście jednego koloru do drugiego może być mniej stonowane :) Ale próbujcie, może to akurat będzie się Wam bardziej podobać.
  • następnie na dwóch paznokciach pomalowałam końcówki na czarno, dla nadania kontrastu z delikatnym zdobieniem.
  • na jednym, przy użyciu cienkiego pędzelka, wykonałam kreseczki, które dały efekt zeberki, a na drugim pomalowałam panterkę. Przy malowaniu panterki pędzelek nie dotykał cały czas płytki paznokcia, tylko starałam się łączyć drobne kropeczki. Efekt jest wtedy lepszy, łatwiej uzyskać idealną panterkę, która nie jest koślawa:)
  • następnie pomalowałam kciuk lakierem piaskowym
  • a już prawie na samym końcu, jak wszystkie warstwy wyschną chociaż w 50% pomalowałam lakierem nabłyszczającym. Ważne jest żeby ostatnią warstwę nakładać delikatnie po wierzchu, tak aby nie "przeciągnąć" czarnych zdobień. 
  • jeśli ktoś jest niecierpliwy, czyli ja, warto użyć tzw. kropelki, która przyspiesza wysychanie lakierów. Wtedy już po kilku minutach mamy wyschnięte paznokcie i mamy większe szanse na nieuszkodzone manicure :)
  • no i ostatnią czynnością jaką wykonałam było zmywanie nadmiaru lakieru ze skórek, przy użyciu patyczków do uszu zamoczonych w zmywaczu.



BIAŁA BAZA z Bell


ZESTAW DO WYKONANIA BIAŁO-POMARAŃCZOWEGO OMBRE


ZESTAW DO WYKONANIA BIAŁO-NIEBIESKIEGO OMBRE








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)