MOJE NOWE INSPIRACJE - DUUUUŻO ZDJĘĆ! :)

Czasem szukam inspiracji na różnych blogach albo na fb. Czasem też przypadkowo się znajdą :) Jednak mam kilka stronek, które po prostu uwielbiam a każde zdobienie jest genialne. Niestety do ich perfekcji jest mi jeszcze daleko :( Ale trzeba dążyć do celu, prawda? :)
A teraz kilka zdjęć, które w przyszłości posłużą mi za inspiracje do zdobień ;) Mam nadzieję, że autorki tych cudownych zdobień się nie obrażą ;)

Które według Was są najładniejsze? :)

























7 komentarzy:

  1. Świetne! Pierwsze są obłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, za chwilkę spróbuję coś wymajstrować, żeby uzyskać taki efekt :P Ale nie wiem czy to w ogóle możliwe :D

      Usuń
  2. Swietne inspiracje... Niektore to prawdziwe dziela sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj były jeszcze lepsze :D ale zgadzam się, wykonanie ich to mistrzostwo! :)

      Usuń
    2. Rewelacja! Unikatowe ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)