GRADIENT

Niedawno odbyło się wesele mojego Kuzyna i z tej racji Ciocia postanowiła zaszaleć z pazurkami :D
Wierzcie mi, że to jest istne szaleństwo:)
Po pierwsze Ciocia uwielbia delikatne kolory na paznokciach (jak już ma pomalowane).
Po drugie niebieski to nie jest do końca Jej kolor :D
A po trzecie to Ciocia nie malowała paznokci odkąd sięgam pamięcią:)

Koniec końców stanęło na gradiencie, którego kolory były dobrane do sukienki :)
Do wykonania tego zdobienia wykorzystałam Semilaci:
032 BISCUIT,
084 DENIM BLUE,
086 FULL MOON.

Gradient wykonałam cieniutkim pędzelkiem, poprzez łączenie dwóch sąsiadujących kolorów.
Niestety ale gradient hybrydami z wykorzystaniem gąbeczki mi nie wychodzi :/

Kochane, co powiecie na takie pazurki? :)






Niestety zdjęcia nie oddają blasku paznokci.
Na żywo pazurki mienią się i elegancko błyszczą :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda i super kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskościom i gradientom zawsze mówię : tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to wygląda, uwielbiam połączenie różu i niebieskiego (właśnie mam takie na pazurkach) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)