ŚWIĄTECZNIE PASTELE

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem paznokci. W ostatnim czasie posty tego typu pojawiały się bardzo rzadko, a to dlatego, że nosiłam na paznokciach jeden kolor, który czasem był urozmaicony przez jakiś pyłek czy ewentualnie folię. Jednak ostatnio postanowiłam się przełamać i wrócić do ręcznych zdobień, których mi ostatnio nawet brakowało. Jednak powrót miał być stopniowy, dlatego postanowiłam wybrać pastelowe kolory, które o dziwo całkiem fajnie mi się nosiło o tej porze roku. Podstawą tego mani był 127 VIOLET CREAM, którego wystarczą 2 warstwy do ładnego krycia. Natomiast drugim kolorem był 032 BISCUIT, którego krycie po 2 warstwach mnie nie zadowalało. Całość postanowiłam urozmaicić delikatnym zdobieniem z dodatkiem cyrkonii. Motyw bombek na paznokciach jest chyba znany, dlatego jeśli chcecie zobaczyć moją wersję to zapraszam Was do oglądania zdjęć:)









Aby całość nie była taka nudna dodałam odrobinę wielokolorowej syrenki, która cudownie urozmaiciła całe mani:) Zatem jeśli czekacie na kolejne inspiracje paznokciowe, to bądźcie uważne, gdyż oficjalnie wróciłam!:) Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takim bardzo delikatnym zdobieniu :) Mnie się nosiło całkiem przyjemnie te pazurki :)

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)