ANTY HALLOWEEN

Dlaczego anty? Bo jestem jedną z tych osób, która nie toleruje tego "święta", ale to tylko moje zdanie. W związku z tym nieobchodzeniem, postanowiłam pomalować pazurki całkiem inaczej, nie nawiązując do halloween.

  Użyłam do tej stylizacji: 

  • odżywki 8w1 z Eveline (o której już niedługo będzie post)
  • czarnego lakieru z Golden Rose, serii RICH COLOR
  • białego lakieru z Bell 
  • różowego neonowego lakieru z Miss Selene 
  • czarnego lakieru z drobinkami złotymi z Golden Rose, serii JOLLY JEWELS
  • okrągłych ćwieków, w kolorze srebrnym. 
A zatem miłego oglądania :)


4 komentarze:

  1. świetny miks, dobór kolorów też idealny. Wskazujący paluszek najlepszy:)
    Ja Halloween nie obchodzę, ale zdobienia robię chętnie, bo dla mnie to fajna odskocznia zmalowanie nietoperzy, dyń :)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś sama- ja równiez nie toleruję tego świeta!! Świetny wzorek na palcu wskazującym :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładneeee ! Pomaluj mój świat :)!
    Chciałabym mieć kawałek tego talentu :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)