Paznokciowy Klub! - odsłona III

Wzorkiem do inspiracji w tym tygodniu były kropki, groszki. Jak zwał, tak zwał :)

A wyglądał on tak:

A teraz czas na moją interpretację :) W sumie to za wielu groszków tu nie mam, ale jak już zauważyłyście to czasem zdarza mi się wyskoczyć z jakimś całkiem dziwnym pomysłem. Nie wiem czy tak jest teraz, oceńcie same:) No i po raz pierwszy zastosowałam mój nowiutki lakier piaskowy od Wibo :) 






Mój nowy piaskowy lakier od Wibo:) Powiem szczerze, że jestem zadowolona!:) A Wy jak oceniacie te lakiery?


10 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię kropeczki :) robiłam je już kilka razy i w każdej odsłonie wyglądają genialnie!
    Bardzo lubię takie połączenie kolorów jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam w hebe, za coś ponad 10 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super :) też zaryzykuję, może też mi będzie tak służyć jak Tobie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te piaski! Jutro chyba będę musiała jeszcze jakiś sobie dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko szkoda, że zmywanie jest trochę uciążliwe :(

      Usuń
  4. Świetny pomysł :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    http://zwariowanyswiat-tyski.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award_22.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, jestem już 3 raz nominowana :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)