FOLIA TRANSFEROWA

W poprzednim poście mogłyście zobaczyć moje pierwsze próby z folią transferową na hybrydach :)
Może nie wyszły one idealnie, ale jest o wiele lepiej niż kiedyś :D
A dzisiaj będzie ciut więcej o tej metodzie, ale tylko na hybrydach.

W mojej kolekcji mam kilka folii, ale przy pierwszej próbie (niestety nieudanej) zraziłam się do nich. Jednak jednego razu kupiłam nową (tęczową). 
Stwierdziłam, dlaczego nie i wypróbowałam na hybrydzie.

Na pomalowany, lakierem bazowym, paznokieć (utwardzony w lampie UV i odtłuszczony) nałożyłam warstwę kleju do folii. Poczekałam chwilkę i przyłożyłam folię z wacikiem, żeby dodusić ją na całym pazurku. Po kilku sekundach delikatnie zdjęłam folię i pokryłam całość znowu lakierem bazowo/topowym:) Całość znowu utwardziłam w lampie i gotowe ;)

Efekt o wiele lepszy niż na zwykłych paznokciach, które potem trzeba pokryć jakimś topem,
żeby się folia tak szybko nie starła :) 
Lakier topowy hybrydowy nie niszczy efektu ani wzorków folii, z czego jestem bardzo zadowolona :)

A teraz krótka prezentacja moich folii i efektów jakie można uzyskać :)



 Moje folie ;) Póki co, ro wypróbowałam tylko tęczy :P 
Macie ochotę zobaczyć jakąś? :)




Moi zdaniem efekt folii na hybrydach jest śliczny :)
Chociaż marzy mi się taka koronkowa... :D


 
 

5 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda ;) sama nie próbowałam folią, nie wiem czy miałabym do tego cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metoda z użyciem folii wcale nie jest taka pracochłonna ;)

      Usuń
  2. Jakos nie po drodze mi do folii ;(

    Chetnie zobaczylabym srebrna holo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się właśnie czaję na tego srebrzaka ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)