MOJE WAKACJE, CZYLI GENIALNE MIEJSCE NA RELAKS

Moje, a w sumie nasze (bo moje i M.) spędziliśmy w Górach Stołowych, a dokładnie w Radkowie.
Jest to mała miejscowość z genialnym zalewem i górami :)

Pogodę mieliśmy cudowną, minimum 30 stopni, więc opaleni troszkę jesteśmy.
A po górach też chodziliśmy! Było genialnie, bajecznie.

Szczeliniec Wielki to zjawiskowe miejsce, które polecam każdemu do zdobycia ;) 
Wrażenia są niezapomniane! :)

Standardowo, spróbowaliśmy też oscypków. Mimo mapy potrafiliśmy zgubić szlak, ale szybko go odnaleźliśmy ;)

To tyle w skrócie, chociaż mogłabym pisać i opowiadać długo dłużej. 
A ja mykam do wyrka, bo podróż była wyczerpująca ;)


 













A jak mijają Wasze wakacje? :)
Nasze się jeszcze nie skończyły, mamy jeszcze kilka planów do realizacji :D









3 komentarze:

  1. Fajnie, że urlop się udał ;) uwielbiam oscypki ;) ja w tym roku niesety w domku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w domu też można fajnie spędzić wakacje ;D

      Usuń
  2. Zazdroszczę! Piękne widoki :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)