A PO PRZERWIE, CZAS NA...

Czas odpoczynku dla moich paznokci dobiegł końca, zatem czas na hybrydy ;)
Pazurki zostały troszeczkę skrócone, bo po kilkunastu dniach ich długość byłaby szokująca ;P

Gradient każda z nas zna i większość z nas go uwielbia :D
A ja tym razem wykonałam go na hybrydach.
Jest on wykonany w troszkę inny sposób :)
Mianowicie nie użyłam gąbeczki tylko pędzelka :)
Hybrydy wysychają dopiero pod wpływem promieni UV ( w moim przypadku, bo taką mam lampę), dlatego miałam troszeczkę czasu, żeby mój gradient wyszedł "idealnie".
Na sam koniec dodałam troszeczkę sypkiego brokatu, który kupiłam podczas promocji w Rossmannie. 
I tak oto powstało takie coś :) Podoba się Wam? :)









Na zdjęciach widać tygodniowe odrosty :D








14 komentarzy:

  1. Hehe Pani hybryda :-) fajnie Ci to wyszło, a ten czerwony jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kiedys sprobowac z hybrydami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybrydy polecam, ale niestety trzeba troszeczkę w nie zainwestować, żeby się dobrze sprawdzały ;)

      Usuń
  3. świetne połączenie kolorów! bardzo ładne paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wygląda na pomarancz;)
    fajnie wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm no nie wiem, chyba lepiej by było gąbeczką ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hybrydami i żelami odrobinę ciężej się pracuje gąbeczką no chyba że ja nie znalazłam idealnej gąbeczki.

      Co prawda to prawda nad przejściem mogłabyś jeszcze popracować, a oprócz tego widzę kilka bąbelków czy mi się wydaje?

      Usuń
    2. to nie są bąbelki, tylko brokat :) chyba, że mówimy o czymś innym ;)

      Usuń
  6. Wyszło fajnie, ale nie umiałabym wytrzymać tyle z tym samym mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie!

    _____________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)