POWRÓT DO RZECZYWISTOŚCI

Powrót do rzeczywistości czasem bywa trudny, ale nie tym razem :)
Powiem Wam i to całkiem szczerze, że brakowało mi blogowania i malowania paznokci :D

Pierwszą przerwę, którą mogłyście zauważyć, był brak mojej obecności na Waszych blogach jak i na moim, ale to się zmieni już niedługo ;)
Natomiast druga przerwa była związana z hybrydami :)

Po ostatnim zdjęciu hybryd postanowiłam dać im troszkę "pooddychać" i zrobić im kurację wzmacniającą. Ale nie martwcie się, z moimi paznokciami jest wszystko ok ;)

W ramach przerwy wykonałam dwa zdobienia, z których jedno z nich zobaczycie już za chwilkę :)

Zdobienie wyszło bardzo "imprezowe" ze względu na połączenie czerni i złotych naklejek na całe paznokcie, dodałam jeszcze fioletowy mat i gotowe ;)

Mnie się podoba, a Wam? :)



















12 komentarzy:

  1. Świetny efekt dały te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) też mi się podoba, dlatego zostawię je na specjalne okazje ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. imitacja skóry węża, to dopiero teraz mi wpadło do głowy ;)

      Usuń
  3. ale super ! taka wężowa skórka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają te naklejki ;) kurcze ja chyba mam coś podobnego i zapomniałam ;) idę poszperać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szperaj szperaj :D już się nie mogę doczekać Twojej wersji :D

      Usuń
  5. O kurczę ;-D Te naklejki to taka złota wężowa skóra ;-) Ciekawe, bardzo ciekawe ;-d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ich cena czyniła je jeszcze bardziej atrakcyjnym towarem! ;P

      Usuń
  6. Czarny owszem, ale niestety za zlotem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, a ja właśnie lubię takie połączenie ostatnio ;P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)