NIEBIAŃSKIE MOROMAZIAKI

Kochane, dzisiaj przychodzę do Wam ze zdobieniem, które noszę ostatnio i jestem baaaaardzo z niego zadowolona! Nie chodzi tylko o długość paznokci (bo dawno już takie długie nie były:P) ale też o kształt, który w końcu mi się podoba na każdym paznokciu. Dodatkowo idealnie dobrane kolory, które wg mnie są typowo wakacyjne, zwłaszcza, że ten jasny błękit przypomina teraz niebo w Holandii. Wiem, że podobne mani było już kilkukrotnie na blogu, jednak nie mogłam się oprzeć i chciałam wykonać coś prostego, szybkiego ale z drugiej strony coś efektownego :) Podstawą zdobienia jest moja nowość, którą zawsze chciałam mieć, a mianowicie 000 LAZURE DREAM. Do zdobień wykorzystałam także 126 QUEEN OF THE NIGHT oraz 019 BLUE LAGOON. A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć :)









Zdobienie wykonałam przy wykorzystaniu sondy. Na utwardzoną warstwę lakieru naniosłam w postaci kropek trzy wybrane kolory. Następnie przed utwardzeniem ich rozmazałam je i tyle! :) Mam nadzieję, że podoba Wam się to zdobienie, które mogłyście zobaczyć już nieco wcześniej na Insta:P Zatem jeśli chcecie zobaczyć co się u mnie dzieje to zapraszam serdecznie! :) Znajdziecie mnie jako lilang.baso. A już w następnych postach znajdą się swatche moich najnowszych lakierów, które pokazywałam Wam >TUTAJ< Zatem jeśli jesteście ciekawe jak się prezentują, to wpadajcie na bloga i bądźcie czujne! :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda !!! Muszę wypróbować !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, polecam! nie dość, że szybko się je wykonuje to jeszcze fajnie wyglądają :)

      Usuń
  2. lubię takie mazajki, wygląda efektownie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe zdobienie, bardzo fajnie wygląda! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maziaki lubię i często gościły u mnie na paznokciach , ale zakochałam się w stemplowaniu i trochę o nich zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie odpuściłam ostatnio stemplowanie i wykorzystuję mój stylograf! :D

      Usuń
  5. Ale to Ci perfekcyjnie wyszło! Cudownie ;) No i te kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tych pazurkach świetnie wygląda ten kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci zazdroszczę tego semilacowego lazurka! jest przepiękny a paznokcie faktycznie, kształt idealny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)