GORZKA CZEKOLADA I CYRKONIE

Kochane, dzisiaj będzie kolejny post z wykorzystaniem brązów na paznokciach, który prezentuje się całkiem fajnie. Jednak wg mnie jest to kolor, do którego bardzo ciężko jest dopasować jakieś szalone wzorki, żeby całość się ładnie prezentowała. Dlatego postanowiłam po raz kolejny zrobić maziaczki zamiast gradientu oraz dodałam delikatny akcent błysku w postaci cyrkonii. Z tego co pamiętam były to pazurki mojej mamy na wesele, które miały być delikatnym akcentem a nie miały grać pierwszych skrzypiec w całej stylizacji. Wykorzystane kolory to 140 LITTLE STONE oraz 029 EXPRESSO.  





14 komentarzy:

  1. uwielbiam cyrkonie na paznokciach. Czekoladowa emalia wygląda bardzo elegancko !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS ! ! !
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyrkonie są super ;) Brązy jednak nie należą do grupy moich ulubionych kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cyrkonie są idealnym dodatkiem, który potrafi przemienić zwykłe mani w bardzo klasyczne, co moim zdaniem jest fajne! :)

      Usuń
  3. ja nie jestem fanką cyrkonii, ale sama kolorystyka i pomysł bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat cyrkonie lubię, ale rzadko je noszę :P

      Usuń
  4. Ten czekoladowy kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Espresso jest piękny, chciałam go kupić ale stwierdziłam ze lepiej na jesień :-D a cyrkonie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też tak mam, że pewnie teraz brązy będą czekać na swoją kolej :P ale może latem do opalenizny? :D kto wie :)

      Usuń
  6. piękne :) wyglądają bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, prosto ale efektownie :( ja kiedyś miałam fazę na taki ciemny brąz i kombinowałam z różnymi zdobiebiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem proste zdobienia są lepsze niż przekombinowane :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)