SYRENKA NA CIEMNYCH KOLORACH

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje syrenki. A dokładniej jej efekt na ciemnych kolorkach, które pokazywałam Wam w poście o kryjących kolorach Semilac. Jeśli jeszcze go nie widziałyście, to serdecznie zapraszam >TUTAJ< Zatem, jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się efekt syrenki na ciemnym kolorze, a zwłaszcza na szarościach, burgundach i brązach to serdecznie zapraszam do oglądania zdjęć, a także do obejrzenia krótkiego filmiku:) Przepraszam za dźwięki,
a raczej za lecący w tle filmik Szusz :P Zatem jeśli jesteście ciekawe to serdecznie zapraszam do oglądania:) A jeśli interesują Was nieco inne kolory i jak prezentuje się moja złota syrenka to dajcie koniecznie znać, bo wielokolorowy efekt syrenki jeszcze czeka na swój własny wpis :)


029 Expresso, 075 Stylish Brown


 139 Nuts & Caramel, 004 Classic Nude

105 Stylish Grey, 106 Wet Marengo


6 komentarzy:

  1. Kolorki Semilac są najpiękniejsze! :) Jakoś nie mogę przekonać się do syrenki, mimo powszechnego zachwytu :) wolę "gołe" kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten efekt :D na ciemnych lakierach jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój ulubiony efekt, ale nie mogę się od niego uzależnić więc na chwilę spasowałam i zrobiłam sobie od niego przerwę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)