GRAFICZNE PAZNOKCIE

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które powstało pod wpływem chwili i w momencie, gdy wena mnie opuściła :P Po prostu musiałam już zrobić nowe paznokcie, a pomysłu nie miałam. Wybrałam kolory, które chciałam użyć, a potem coś próbowałam wymalować. Ta wersja jest ostateczną, ale niestety nie pierwszą. Prób było chyba aż z 5, ale koniec końców jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Podstawą tego mani był 005 BERRY NUDE, a tłem do wzorków był 032 BISCUIT, dodatkowo wykorzystałam także 004 CLASSIC NUDE. Całość wyszła całkiem fajnie, chociaż muszę przyznać, że zdobienie to nie należało do moich faworytów :P







Co do suchych skórek, które widzicie na zdjęciach, a zwłaszcza ostatnim, to nie umiem sobie z nimi poradzić :( Chyba krem, który dostałam do poprawy kondycji paznokci nie służy skórkom :( A szkoda, bo paznokciom tak. Kremowanie już nie wystarcza, zatem mam pytanie do Was. Czy macie jakieś sprawdzone produkty do suchych skórek? :) Dajcie koniecznie znać! :)

9 komentarzy:

  1. na suche skórki ja polecam olejek rycynowy lub kokosowy u mnie super sie sprawują ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, kokosowy miałam i uwielbiałam :) ale niestety nie mam go ze sobą w Holandii :(

      Usuń
  2. Zdobienie bardzo fajne! :) ciekawie się prezentuje :)
    A na suche skórki polecam masełko shea!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to świetnie wygląda z tymi kolorkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na suche skórki używam olejku rycynowego ;) A co do mani widze ze użyłaś mojego ukochanego smilaca biscuit <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)