PROSTY PRZEPIS NA OMLET

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z drugim postem, w którym podzielę się moim przepisem. Danie jest baaaaaaardzo proste, ale jednocześnie przepyszne! :) Jeśli chcecie zobaczyć mój pierwszy przepis na szybki obiad/kolację zajrzyjcie >TUTAJ<. A jeśli jesteście zainteresowane jak przyrządzić to proste i smaczne jedzonko to serdecznie zapraszam do dalszej lektury! :)

Składniki:

  • jajka (u mnie białka i żółtka)
  • paróweczka lub inne mięsko
  • starty żółty ser, lub mozzarella,
  • przyprawy ( sól, pieprz i zioła prowansalskie),
  • olej do podsmażenia paróweczek :)
Sposób przygotowania:
  1. Pokroić na kawałki i podsmażyć parówkę.
  2. Rozbić jajka do miseczki i wymieszać żółtka z białkami tak, aby powstała jedność, a następnie doprawić do smaku.
  3. Na rozgrzaną patelnię wylać mieszankę z jajek i przypraw (ja smażę na patelni teflonowej, więc nie potrzebuję tłuszczu do wysmażania omletu) i smażyć na małym ogniu.
  4. W momencie gdy omlet jest usmażony delikatnie przewrócić go na drugą stronę, tak aby nie popękał i podsmażyć go jeszcze przez chwilkę.
  5. Na samym końcu dodać parówkę i żółty ser na jedną część omleta, natomiast drugą nałożyć na fragment z dodatkami, aby były przykryte.
Jak dla mnie omlet jest bardzo szybką i prostą potrawą, którą można podać na sobotnie śniadania czy też na obiad :) Mój M. pokochał omlety miłością od pierwszego kęsa :) Pamiętajcie, że dodatki można zmieniać jak tylko chcecie! :) Myślę, że fajnie sprawdziłby się nawet szpinak, czy też pieczarki. Mam nadzieję, że przepis przypadł Wam do gustu i będzie dla Was jakąś inspiracją. Dajcie koniecznie znać jak u Was w domach jadacie omlety i czy w ogóle je jecie :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam omlety ale robię zawsze biszkoptowe z papryką, cebulą, szynką i tym co wpadnie mi w łapki ;)muszę kiedyś spróbować takiego jak ty robisz bo wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)