PRZEPIS NA KASZĘ Z PIECZARKAMI I PARÓWKĄ

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w których chciałabym przedstawić prosty, ale jakże smaczny przepis na kaszę z pieczarkami i parówką. Smaczny, bo mój Tester sprawdził i zatwierdził przepis, także myślę, że warto się nim z Wami podzielić :) Jeśli jesteście zainteresowane jak przyrządzić to proste i zdrowe jedzonko to serdecznie zapraszam do dalszej lektury! :)

 Składniki:
  • kasza ( w moim przypadku prażona),
  • pieczarki,
  • parówki,
  • czosnek,
  • przyprawy ( sól, pieprz i zioła prowansalskie),
  • olej do podsmażenia paróweczek :)
Sposób przygotowania:
  1. Ugotować kaszę, a następnie odsączyć ją z wody.
  2. Pokroić/przecisnąć przez praskę czosnek (u mnie były to dwa ząbki) i delikatnie podsmażyć go na patelni z oliwą (chociaż na maśle jest zdecydowanie smaczniej).
  3. Pokroić paróweczki na drobne kawałki, a następnie podsmażyć je razem z czosnkiem, tak aby czosnek się nie przypalił.
  4. Obrać pieczarki i pokroić je na drobne plasterki, a następnie dodać do parówek z czosnkiem na patelni i podsmażyć je ok 5-10 minut ( w zależności od grubości kawałków).
  5. Gdy pieczarki są już podsmażone wystarczy dodać odcedzoną kaszę i wszystko chwilę podsmażyć, a na samym końcu doprawić wszystko wg własnego uznania ;)
  6. Podawać w miarę na ciepło, bo takie chyba jest najsmaczniejsze :)
P.S. Dla miłośników roztopionego sera można na koniec wszystko posypać startym serkiem ;P


Mam nadzieję, że przepis przyda Wam się w momentach braku weny :) Jak dla mnie jest to baaardzo smaczna propozycja na obiad, którą zdecydowanie można się najeść :) A czas przygotowywania wynosi ok 15-20 minut :) Jeśli zainspirowałam Was do zrobienia tego dania to dajcie koniecznie znać czy Wam smakowało!:)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam kaszę pod wszelką postacią ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się przyznać, ale ja dopiero poznaję jej smak :D u mnie jedynie była podawana z gulaszem :(

      Usuń
  2. Brzmi smakowicie. Proste i idealne na brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo szybkie danie, co teraz przy tych upałach będzie wybawieniem! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)