MALOWANKI STYLOGRAFEM

Obiecałam Wam post, w którym pojawi się zdobienie wykonane stylografem :)
Zatem zapraszam serdecznie na duuużo zdjęć :)

Do wykonania tego zdobienia wykorzystałam:
001 STRONG WHITE,
031 BLACK DIAMOND,
039 SEXY RED.

Czerwień gości bardzo rzadko na moich paznokciach, jednak dla tej robię wyjątek.
Jest to jedyna czerwień, która mi odpowiada :)
Klasyczna, bez dodatkowych drobinek.

O zdobieniu usłyszałam parę opinii, że to naklejki :P
Z czego się ogromnie cieszę, bo dla mnie to oznacza precyzję :)
Niestety pierwsze podejście do wzorków nie było satysfakcjonujące, ale hybryda nie wyschnie bez lampy przez to mogłam wykonać je kolejny raz :)
Stylograf został wykorzystany tak jak opisałam to >TUTAJ<.

A teraz zapraszam do oglądania :)













 I co sądzicie o takim zdobieniu? :)


21 komentarzy:

  1. Wow! Naprawdę precyzyjnie wykonany wzorek ;) Coraz bardziej mam ochotę wypróbować stylograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylograf, rapidograf czy jak go tam zwał, to coś co muszę mieć - jak widzę te cudeńka nim zmalowane, to aż zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rapidogragf ma inną końcówkę, nie taka jak stalówka a jak cienkopis:)

      Usuń
  3. WoW

    Śliczne zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wzorek. Pełna precyzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie, bardzo precyzyjne :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) takiego wzoru nie umiałabym uzyskać pędzelkiem:)

      Usuń
  6. Czadowe! nic dziwnego, że wszyscy myślą, że to naklejki! Jednak ja nie mam takich zdolności, muszę się zaspokajać stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne! czas wypróbować tą medote :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Coraz bardziej mnie kusi ten stylograf, wzorki wzorki wychodzą cudowne, mega precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, takiej precyzji chyba nie da się uzyskać przy pędzelku ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)