EFEKT SYRENKI

Czy Wy też zauważyłyście, że w ostatnio efekt syrenki na paznokciach stał się bardzo modny?
Jednak, żeby uzyskać taki efekt potrzebny jest specjalny bardzo drobny pyłek.
Potem wmasowuje się go na 2 warstwę koloru i przykrywa topem :)
Jednak, żeby go wykonać potrzebny jest pyłek :P
Ale zaskoczę Was i powiem, że nie potrzeba go :)

Otóż kochane dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój efekt syrenki na moich pazurkach:)
Ostatnio nie mam zbytnio czasu na malowanki, dlatego eksperymentuję :D

Chciałabym Wam także przedstawić jeden z trzech nowych Semilaków :)
Wykorzystałam dzisiaj 138 PERFECT NUDE :)
Kolor jest przepiękny z drobnymi i delikatnymi drobinkami :)
Klasyczny beż, który zdecydowanie podkreśli latem opalone dłonie :)

Kochane zapraszam do oglądania:)
A pod koniec dowiecie się czym zastąpiłam pyłek, żeby uzyskać syrenkę na paznokciach :)










Tak właśnie, efekt syrenki uzyskałam wykorzystując perłowy cień do powiek :)


39 komentarzy:

  1. Efekt syrenki mam wrażenie bardziej się mieni, ale może na zdjęciu tego nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, nie umiałam aż tak idealnie uchwycić tego mienienia :)

      Usuń
  2. Nie powiedziałabym że jest taki sam efekt syrenki jak po pyłku indigo ....

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, skoro lakier z cieni można zrobić to i bezpośrednio na pazurki też można zapodać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lakier z cieni można zrobić?:p

      Usuń
    2. Owszem :) nawet kiedys o tym na blogu pisałam. Wystarczy bezbarwny lakier wymieszać w odpowiednich proporcjach z cieniem i gotowe. Tak samo można i akryl wykorzystać :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ten efekt syrenki, no i super pomysł, żeby wykorzystać cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to bardzo ładnie. No i duży plus za wykorzystanie cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny! Mam "perfect nuda" i uwielbiam go. Wygląda świetnie praktycznie w każdym wydaniu, na każdych paznokciach. Najbardziej uniwersalny lakier hybrydowy jaki istnieje-jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go mam dopiero od niedawna, ale powiem szczerze, że Twoje spostrzeżenia są identyczne z moimi :D

      Usuń
  7. no własnie też myślałam nad tym sposobem choć wiadomo to nie bd to samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie jest to samo, ale przypomina syrenkę i bardzo fajnie się prezentuje na pazurkach :D

      Usuń
  8. To zdecydowanie nie ten efekt a bardziej do zwykłego brokatu podobny. Bardzo fajne wykonanie przy skórkach ale nurtuje mnie jedna rzecz.. Przedłużałaś paznokcie produktem Hard ze są takie nierówności? Czy zwyczajnie tak robisz zawsze? Bo grubość ich jest przerażająca tym bardziej na dole i wyglądają jakby śpik z nosa spływał.. Każdą warstwę staraj się kłaść cienko to wystarczy uwierz.. Plus żeby nie było takich górek na końcach to postaraj się pędzelkiem zjechać z paznokcia i delikatnie zabezpieczyć brzeg.. Wybacz ale musiałam... Wpisałam w grafikę efekt syrenki i to zdjęcie się pokazało.. Jak zobaczyłam to uwierzyć nie mogłam.. Popracuj nad wykonaniem... Co się zobaczyło to już się nie odzobaczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Również w Google grafika wyświetliłam to zdjęcie i weszłam z myślą, że to zdjęcie 'jak nie należy'... Koszmar...

      Usuń
    2. Szok! Mam to samo. Myślałam, że jest to zdjęcie typu "anty-efekt"

      Usuń
  9. Muszę przynać, że mam identyczne odczucia ;/ niestety jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z cieniem OK - ale takimi paznokciami nie powinnaś się chwalić i to jeszcze tu... Szok, że wogole można zrobić je aż tak źle..

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejterzy jak zawsze anonimowy :)
    Super pomysł z cieniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) wiem, że pazurki nie były idealne, ale jakby ktoś śledził mojego bloga dokładniej to wiedziałby, że dopiero się uczę :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)