METODY ZDOBIENIA PAZNOKCI - CZĘŚĆ II

A dzisiaj kolejne metody zdobienia paznokci :)
Serdecznie zapraszam :)


CAVIAR MANICURE:

Aby wykonać ten rodzaj zdobienia potrzebujemy malutkich kuleczek, które przypominają kawior. Kuleczki mogą być jednokolorowe lub wielokolorowe. 
Na mokrą bazę przyklejamy maleńkie kuleczki i gotowe :)
Niestety, jest to krótkotrwały efekt, chyba, że użyjemy gęstego lakieru jak bazę :)
No i gotowe, wszystko wygląda cudownie, idealnie na jakąś imprezę :)




IKAT PRINT:

Niestety nigdy nie wykonałam zdobienia tą metodą, ale obiecuję poprawę w najbliższym czasie :)
Zatem, metoda ta polega na pomalowaniu paznokci lakierem-bazą, następnie czekam aż paznokcie wyschną. Malujemy trójkąty jednym kolorem (nie trzeba ich namalować dokładnie, bo i tak się je zamaluje). Na jedne trójkąty nanosimy kolejne itd. 
Czyli jest to metoda, że im mniej dokładniej namalujemy tym lepiej ;) 
Spróbujecie? :)



FAN BRUSH NAILS:

Do tego zdobienia potrzebny jest szeroki pędzelek, za pomocą którego będziemy wykonywać maziaki :D Zatem na wyschniętych pazurkach wykonujemy poziome machnięcia pędzelkiem, który jest zanurzony w lakierze. Czynność powtarzamy kilka razy i gotowe :)





CHERRY BLOSSOM NAILS:

To zdobienie, w którym motywem przewodnim są kwiaty wiśni :) Wszystko wykonujemy pędzelkiem lub sondą (jak komu wygodniej), a kolorystyka jest dowolna :) 
Ale efekt końcowy jest cudowny! :)



STRAW NAILS:

 Zdobienie jest wykonywane przy pomocy słomki. Oczywiście na wyschnięty już lakier bazowy odbijamy słomkę. Słomkę najpierw zamaczamy w lakierze, a potem ciach na pazurki, i gotowe :)
Moim zdaniem jest to metoda szybka i bardzo fajnie zdobi pazurki ;)



SPLATTER NAILS:

Standardowo na wyschnięty już lakier bazowy plujemy ze słomki :D
Czyli tak, słomkę zamaczany w lakierze, a z drugiej strony dmuchamy w nią. W ten sposób na paznokciach wychodzą "plujki". W tej metodzie trzeba pokombinować jaki rodzaj (gęsty czy rzadki) lakieru będzie dobry :) 
Moim zdaniem metoda ciekawa, chociaż idzie opluć nie tylko paznokcie :D


 Znacie jeszcze jakieś inne metody zdobienia? :)




4 komentarze:

  1. Fan brush mi się podoba, nie mam takiego pędzelka, ale może jakimś innym sposobem wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie pędzelek mam, ale jakoś jeszcze go nie wypróbowałam :P

      Usuń
  2. Fan brush nails nigdy mi nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam ich tylko raz, ale kiedyś powtórzę :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)