ZNIESMACZENIE

Dzisiejszy post będzie nieco inny, a mianowicie będzie dotyczył jednego konkursu.
A mianowicie "JESIENNE INSPIRACJE SILCARE - POKOLORUJ JESIEŃ", coś Wam to mówi?

Jeśli nie, to już szybciutko mówię :)
Konkurs dotyczył wykonania zdobienia na minimum 5 paznokciach kolorami, które nas inspirują tej jesieni. Temat prosty, ale jak to konkurs liczy się wykonanie(!) i estetyka :)
Bo przecież nikt nie wyśle paznokci z ubrudzonymi skórkami, albo pomalowanymi palcami :)
A jednak....

Pracę wykonałam metodą water marble, w nieco inny sposób niż normalnie (ale o tym będzie kiedy indziej). Z efektu byłam bardzo zadowolona, więc porobiłam zdjęcia i wysłałam na konkurs.

Czekam do środy (8.X) na wyniki, aż tu nagle szok! 
Nie będę ukrywać, ale rozczarowała się jak zobaczyłam zwycięskie prace!
Nie dość, że niektóre wyglądają jakby miały odrosty na pół paznokcia, inne są nieestetyczne, a inne po prostu nieudane (moim zdaniem, ale chyba nie tylko moim). 
Natomiast wyróżnienia dostały dziewczyny, których prace (niektóre) to mistrzostwo! 
A inne nie były brane pod uwagę w ogóle (jak mówi jedna z uczestniczek).
I gdzie tu logika? Chyba jej brak! 

Co by było mało, niektóre prace prawdopodobnie nie dotarły ( a były piękne). Skąd to wiem? 
Z komentarzy autorki, które bloga osobiście uwielbiam. Sama praca była genialna i w 100% powinna być wygrana!
A tu ani wygranej, ani nawet odpowiedzi czy praca dotarła.

Czekam jeszcze tylko na wstawienie zdjęć wszystkich prac, które dotarły. 

Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mam zamiaru brać udziału w konkursach organizowanych przez Silcare.

A oto moja praca:


Nie liczyłam na wielką wygraną, ale kurczę. 
Żeby chociaż docenili piękne prace, a nie napis "silcare".

21 komentarzy:

  1. Piękne masz te pazurki, a co do konkursu... Sama wzięłam w nim udział, nie liczyłam na wygraną, ale kurczę... Twoje mi się o niebo bardziej podobały niż "zwyciężczyni" i wg mnie zasługiwałaś co najmniej na wyróżnienie... Grunt to się nie poddawać nie?! :) ale sam konkurs faktycznie bardzo rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki Pauliny (te z napisem Silcare) są przecież piękne i nie wiem, co Ci się w nich nie podobało :) Dla mnie szpony i płoty znalazły się w tym gronie przypadkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mówię, że są brzydkie:) po prostu tego nie było w regulaminie konkursu:) a zgadzam się odnośnie szponów i płotków :)

      Usuń
  3. Aż z ciekawości obejrzałam sobie wybrane prace.... i serio? Oni tak na poważnie?
    (Nie powiem, bo niektóre mi się podobają, ale bez przesady!)

    OdpowiedzUsuń
  4. napis został zrobiony po to, żeby było wiadomo, że to praca specjalnie na ten konkurs, w innych konkursach jest to warunek, aby dopuścić pracę - jesteś blogerką, więc pewnie wiesz... i nie rozumiem, czemu uważasz, że została wykonana nieestetycznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieestetycznie nie dotyczyło pracy z napisem:)

      Usuń
    2. tak to zrozumiałam :)

      PS. napisałaś, że wygrała dlatego, że był na niej napis ;) ale chyba teraz Ci trochę głupio, dlatego piszesz coś innego - nie jestem zła, tylko trochę tego nie rozumiem, ale cieszę się, że jednak zmieniłaś zdanie :) już nie gdybajmy, jest OK

      Usuń
    3. przyznaje się, że pisałam to od razu. Na samym początku wydawało mi się, że było więcej prac z napisami. Przepraszam raz jeszcze :)

      Usuń
  5. Dlatego ja sama nie biorę udziału w żadnych konkursach,po pierwsze nigdy nie wiem gdzie i kto je robi po drugie wygrają nie estetyczne szpony lub ci co nabiją sobie lajki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzięłam udział drugi raz, ale już podziękuję za takie "konkursy" ;)

      Usuń
  6. niestety z tymi konkursami różnie bywa... Twoje paznokcie rzeczywiście bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze linka do konkursu nie podalas.

    Twoje pazurki sa ladne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy, że na fb wpiszesz Silcare i znajdziesz ;)

      Usuń
  8. Z ciekawości przejrzałam prace... No cóż, są gusta i guściki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię malować i często biorę udział w tego typu konkursach i zawsze było ok, ale ten to wywołała niezłą burzę w blogosferze hehe no cóż :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)