AKCJA PRZYWOŁAĆ WIOSNĘ :)

Kochani, co powiecie na takie zdobienie?
Kolory typowo niezimowe :P A co! :D Ja chcę wiosnę, cienkie kurtki, spacery i lody na patyku <3
Zbuntowałam się i wymalowałam kiedyś takie pazurki ;)

Do tego zdobienia wykorzystałam moje dwa ulubione kolory Semilaców:
032 Biscuit oraz 033 Pink Doll <3
Która z posiadaczek tych hybryd ich nie lubi? :P

Zapraszam do oglądania :)













Co powiecie na takie zdobienie? :D
A tak poza tym to obroniłam się! :D 
Od dzisiaj jestem inżynierem :)

20 komentarzy:

  1. efekt jest niezły :-) też czekam na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczny wiosenny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne mani, Pink Doll ostatnio nosiłam na paznokciach :) Szkoda, że jest taki ciężki do uchwycenia na zdjęciach... W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Pani inzynier!!!
    Sliczna ta zarowa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pink Doll prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam go<3 wyobraź sobie, że normalnie wygląda jeszcze lepiej :D

      Usuń
  6. Gratulacje!
    Świetne zdobienie! Pink Doll to fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdobienie;);) ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami;) i musze sie jeszcze duzo nauczyć ;) ja rownież w ostatnim wpisie przywołuje wiosnę semilacowym zdobieniem ;);) zapraszam, chętnie poznam Twoją opinie ;);) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię się,że przywołujesz wiosnę! robię to samo..przynajmniej na paznokciach :D świetne połączenie kolorów i dodatek cyrkonii :) gratuluję tytułu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)