KOLOR KLASYCZNEGO WINA czy GŁĘBOKA CZERWIEŃ

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie z kolorem czerwonym.
Te z Was, które są ze mną już dłużej wiedzą, że za czerwienią to ja nie przepadam.
Ale klasyczna czerwień po prostu mnie razi na moich pazurkach.
Natomiast jej ciemniejsze odcienie akceptuję bez żadnego ale :)
Według mnie kolorek jest cudowny i idealnie wpisuje się w jesienne i zimowe trendy.

Dlatego kolor ten postanowiłam przełamać delikatnym, ale świątecznym, akcentem.
Wykorzystałam do tego moją cudowną płytkę, którą pokazywałam Wam >TUTAJ<
Lakiery, to hybrydy Semilaca o numerach:
031 BISCUIT,
071 DEEP RED. 
Natomiast stempelki wykonałam lakierem Golden Rose o numerze 25.

Jak Wam się podoba takie mani?:)









Przypominam także o oddawanie głosów w ankietach :)

6 komentarzy:

  1. Ja lubię czerwień na paznokciach i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdobienie, ale jak dla mnie ta czerwień za bardzo wpada w bordo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jest to ciężki kolor do zdefiniowania:) ale klasyczna czerwień to nie jest;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)