OD BIAŁEGO AŻ PO KOBALT

Uwielbiam wszystkie kolorki, które dzisiaj goszczą na moich pazurkach :)
To, że jestem wielką miłośniczką lakierów piaskowych, to chyba już wiecie i to bardzo dobrze.
Dlatego dzisiaj postanowiłam wykonać ombre, ale w troszkę innej wersji.


Inna wersja? Tak, bo powinny być na wszystkich odcienie niebieskie. A u mnie?
Jak możecie zauważyć na kciuku jest biały piasek, na wskazującym miętowy piasek, a potem dopiero niebieskie lakiery. Na sam koniec kobaltowy piaseczek, który jest moim faworytem :D

Pazurki też musiałam skrócić, bo czekam na moje hybrydy. Już się nie mogę doczekać :D

A dzisiaj mamy troszeczkę spokoju z zaliczeniami i sesją i wybieramy się nad jeziorko z moim M. <3

Zapraszam serdecznie ;)





 







10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)