ZBIOROWE MALOWANIE II- 1 TYDZIEŃ .... co za gafa :(

Na początku serdecznie przepraszam, za moje roztrzepanie, ale mój kalendarz spłatał mi figla :(
Dlatego po interwencji, jeden z uważnych uczestniczek (której ogromnie dziękuję;*) tego projektu, szybciutko nadrabiam zaległości, za które baaaaardzo przepraszam.

Zaległość dotyczy publikacji inspiracji do projektu. 
Zatem nie przedłużam i szybciutko wstawiam zdjęcia :)

Mam nadzieję, że inspiracje przypadną Wam do gustu.






 

 Inspiracji jest kilka, ale każda z nas wybiera tę która najbardziej pasuje ;)
Zdjęcie wykonanych prac prosiłabym podlinkować w komentarzach w zakładce
"ZBIOROWE MALOWANIE II''.
Aby wszystko usprawnić przypominam też o dodawaniu napisu z nazwą bloga na zdjęciu :)

Do dzieła Dziewczyny ;)

24 komentarze:

  1. ok, dzięki za fotkę i już rozmyślam, co by tu zmalować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz czeka nas kuuuuuuuuupa pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo polecam się na przyszłość:-D Super :-) już zabieram się do malowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje fajne, chociaż myślałam o czymś innym, ale najpierw spróbuję, w razie mam inspirację awaryjną, trzeba działać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, próbuj;) własne interpretacje też są mile widziane ;)

      Usuń
  5. hehe też to zauważyłam, ale nie chciałam być nachalna i się upominać, specjalnie wczoraj zaglądałam parę razy na bloga :) Ale dobrze że już jest,teraz trzeba się poważnie zastanowić co by tu zmalować :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężkie klimaty, ale spróbuję ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, spróbuj ;) trzymam kciuki za Was wszystkie ;)

      Usuń
  7. Zatem biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje zdobienie na pierwszy tydzień projektu
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/11/czarne-zotko.html
    Mam nadzieję że tutaj mam pozostawić link do posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można jeszcze dołączyć do zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też wydawało się, że coś jest nie tak z początkiem ZM ale nie miałam czasu dokładnie sprawdzić ;) No to teraz trzeba się zabierać do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. do kiedy trzeba oddać pracę, bo muszę odnaleźć tipsy żeby mieć na czym zrobić i kupić sobie trochę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niedzielę wstawię post ok 20 :) ale jeśli nie dasz rady, to mogę Cię później dodać ;)

      Usuń
    2. Nie czekaj na mnie. Wzorniki z tipsow sobie zrobilam ale nie dam rady nic zmalowac. Teraz jestem w pracy, a weekend szkola, a w niedziele praca po szkole ;/

      Usuń
    3. no szkoda, może uda się w następnym tygodniu ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)