MIĘTOWE DROPSY

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, którego inspiracją była praca znaleziona w internecie :P Jednak moje wykonanie różni się znacznie od oryginału, dlaczego? Podstawową różnicą jest długość paznokci. I okazuje się, że przy tym mani różnice są przeogromne. Jednak mnie się bardziej podoba na długich, chyba... Zresztą same oceńcie, bo inspirację znajdziecie na samym końcu:) Do całości wprowadziłam troszkę zmian w postaci koloru, który nie jest delikatnym rozbielonym różem, a klasycznym nudziakiem, czyli 138 PERFECT NUDE, a reszta to ukochany miętusek, czyli 022 MINT. I jak Wam się podoba takie zdobienie? Która wersja Wam bardziej przypadła do gustu? Dajcie koniecznie znać:)








No i inspiracja :)


4 komentarze:

  1. Twoje bardziej mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ♥ Mi też się Twoje bardziej podobają ^^ Te pazury z inspiracji chyba są za długie na takie zdobienie, nie wiem - nie znam się, tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)