Paznokciowy Klub! - odsłona IV

W tym tygodniu w wyniku głosowania wygrał wzorek zwany galaxy :) Powiem szczerze, że robiłam go pierwszy raz i strach był ogromny. Ale co, wzięłam się do pracy i coś wyszło :) 
Wykonałam go patyczkiem (takim do uszu) bo gąbeczki mi się skończyły, a na sam koniec dodałam parę gwiazdeczek :)

No i przypominam o moim projekcie :) Bo już niedługo zaczynamy!!! 
A więcej informacji znajdziesz >> TUTAJ <<

A TUTAJ znajdziecie podsumowanie poprzedniego tygodnia :)

Inspiracją były dwa zdjęcia:



A oto moje "dzieło", podoba się?:)




A oto moje nowości:)



15 komentarzy:

  1. Super! Jak nocne, gwieździste niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki efekt mi chodziło, cieszę się, że to zauważyłaś :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tymi gwiazdkami :) wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wykonanie podoba mi się najbardziej :)
    Ten granat jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten chabrowy kolor jest extra!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie poszło Ci to zdobienie, taka alternatywna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite a lakiery CR wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jedyne takie lakiery, których zmywanie nie jest koszmarem! kocham je ;)

      Usuń
  7. Zdobienie super!!! a gdzie kupiłaś te śliczne CR??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szczerze, to u "chińczyka" :D taki sklep ze wszystkim i niczym :D

      Usuń
    2. kurde u mnie są 2 sklepy chińskie ale mają polskie kosmetyki...

      drogie są te lakiery??

      napisz proszę na maila
      nairda29@gmail.com

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)