Kreuj ciąg dalszy - tydzień 5

Choroba się skończyła ( prawie), a wena została, z czego się ogromnie cieszę :) Nie lubię malować paznokci po kilka razy, gdzie na samym końcu decyduję się na jeden kolor, to chyba za bardzo klasyczne jak dla mnie :)
Zatem, w tym tygodniu ( a w sumie to w przyszłym) znowu czekają mnie 3 projekty, dlatego już dzisiaj wykonałam jedno zdobienie. 
Motywem przewodnim na ten tydzień jest kwadracik :P Nic prostszego, prawda? Ale to chyba jest tak samo jak z okręgiem, czy trójkątem :D Ale co tam, namalowałam i jestem nawet troszkę zadowolona :) 

Motyw przewodni: 

A oto moja interpretacja, która klasycznie odbiega od tego standardowego wzorca :D






No i jeszcze chciałabym Wam przedstawić reniferki, które zrobiłam mojej siostrze też przy użyciu farbek akrylowych :) Jak dla mnie, to malutkie cudeńka :P




11 komentarzy:

  1. Jakie słodkie renifery! Siostra pewnie się ucieszyła ;)
    Ja mam czarna dziurę na wzór na kolejny tydzień...mam jeszcze parę dni to może mnie natchnie. Nie mogę się też doczekać co ty nam przygotujesz za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę jedynie zdradzić, że będzie coś o tematyce zimowej :) ale o reszcie dowiecie się już jutro! :)

      Usuń
    2. Super!!! Nie mogę się doczekać! Może będę miała okazję użyć moje nowe śniegowe lakier :D

      Usuń
  2. Szalone paznokcie, a reniferki u siostry super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow oba zdobienia są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są te Twoje kwadraty! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wplątałaś temat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazdki na ombre wyglądają cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)