CHWILA PRZERWY

Tak, nastała chwila przerwy dla moich paznokci ;)
Hybrydy (te nowe) spisują się rewelacyjnie, ale czasem trzeba zrobić chwilkę przerwy i zafundować bombę witaminową :)
Jak wiecie, na początku miałam małe problemy z hybrydami, które zakupiłam na allegro.
Teraz, gdy mam nowy lakier bazowy i 3 kolorki ( z czego dwa już mogłyście zobaczyć), paznokcie wytrzymują dłuuuugo dłużej, ale...
No właśnie ale,  moje paznokcie rosną teraz tak szybciutko, że po tygodniu odrosty są już bardzo widoczne. A efekt ładnych i zadbanych, a przede wszystkim genialnie błyszczących paznokci jest psuty przez te odrosty :)

Dlatego hybrydy zdejmuję po jakimś tygodniu, albo troszkę później. 
A z racji mojego wyjazdu na wakacje (od 15 lipca) postanowiłam wykombinować coś nowego:)

Jesteście pewnie ciekawe jak moje paznokcie wyglądają po takich "zabiegach" ?:D 
A powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona :)
Paznokcie nie są ani cieńsze, ani bardziej łamliwe czy rozdwajające się (chociaż nie miałam z tym problemu), a wprost odwrotnie :)
Rosną w oszałamiającym tempie, są twardsze i mocniejsze :)
Póki co jestem zadowolona ;) 

A wracając do mojej przerwy, to postanowiłam wykonać coś na szybko :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;)









Uwielbiam takie delikatne błękity :) A Wy? :)
Jaki jest Wasz ulubiony kolor na wakacje? :D








6 komentarzy:

  1. Błękit na pazurkach to zdecydowanie mój typ, mam teraz taki na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię niebieściaki ;) udanego wypoczynku ;) baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny odcień tego niebieskiego :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)