KOMIKSOWE HYBRYDKI

Z racji odkrycia porządnych hybryd postanowiłam się troszeczkę z nimi pobawić :)
Z racji wybranego koloru (delikatnej brzoskwini) postawiłam na motyw komiksów, ale nie tylko.
Na palcu wskazującym zaszalałam z moją "nową" folią transferową w kolorach tęczy :)

Powiem szczerze, że bałam się co to wyjdzie za efekt w połączeniu z folią, ale efekt końcowy mnie zaskoczył.
Może nie do końca wyszło wszystko idealnie, ale chyba wiem gdzie zrobiłam błąd i nie zamierzam tego powtórzyć przy najbliższej okazji ;)

Całość moim zdaniem wygląda całkiem, całkiem :) 
Chociaż mogłam dodać też coś z motywem komiksowym (na folii), a nie tylko malować czarne chmurki :) Ale człowiek uczy się na błędach :)

Więc tak, jestem zadowolona, ale do ideału to mi jeszcze daleko :P 













 

11 komentarzy:

  1. prześliczny jest ten kolor hybrydki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) w planach mam zakup kolejnego:P

      Usuń
  2. bardzo fajnie! a folia na wskazującym wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki ;) spodobał mi się ten efekt z folią i pewnie jeszcze nie raz ją wykorzystam! :)

      Usuń
  3. Kolorek ladniutki tak jak i cale zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutka ta hybrydka ;) folia wygląda ciekawie ;) prawidłowo,że jesteś zadowolona bo całe mani bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) cieszę się, że komuś się też podoba ;)

      Usuń
  5. ~bardzo fajnie, śliczny kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)