KOLEJNE INSPIRACJE :)

Wiem, znowu jestem nieobecna. Niestety ten semestr do najłatwiejszych nie należy, plus korepetycje i te dojazdy... No i internet też mnie strasznie zniechęca. Włączenie stronki graniczyło z cudem, ale teraz dzięki mojemu najwspanialszemu M. wszystko pędzi :D Dlatego już za chwilkę nadrabiam zaległości! ;)

Co do "Zbiorowego malowania" chciałam nawiązać kontakt z baardzo uzdolnionymi Paniami, których prace można często podziwiać w moich serwowanych inspiracjach. Póki co czekam na odpowiedź, ale działam też już w troszkę innym kierunku:) Niestety wiążę się to chyba z uzbrojeniem się w odrobinę cierpliwości ;)

A teraz moje wiosenne i kolorowe pazurki ;) 















2 komentarze:

  1. Nie kuś tymi inspiracjami, bo moje paznokcie są w tragicznym stanie, nie mam kiedy o nie zadbać, a co dopiero malować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pazurki to marzenie, niestety moje są w opłakanym stanie:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)