PRZEPRASZAM...

Za co? Za moją nieobecność. Niestety rozpoczął się nowy semestr na studiach, wybieranie promotorów do prac inżynierskich plus prace przejściowe... No dużo rzeczy się nałożyło na siebie. 
Niestety moje pazurki ostatnio coś odmówiły współpracy ze mną. Łamią mi się kolejne, gdy poprzednie już zdążyły odrosnąć. Szczerze wątpię, żeby tygodniowa przerwa od odżywki 8w1 Eveline aż tak mogła pogorszyć ich stan... Próbuję, walczę, ale za każdym razem jakiś jest złamany. Ale nie poddaję się ;)

Niestety mam też drugą przykrą wiadomość. Próbowałam i starałam się baaardzo mocno nawiązać kontakt z kilkoma salonami, które mogłyby dawać nam inspiracje do "Zbiorowego malowania". Wtedy nasze cudowne interpretacje mogłyby być inspiracją dla kogoś innego, ale niestety ( i z bólem serca) zostałam totalnie olana! Nie dość, że osoby udawały, że nie dostały żadnej wiadomości, to jeszcze po prostu nie dały ostatecznej odpowiedzi. No powiem, że się troszkę zezłościłam:/ Ale nie poddaje się i szukam czegoś innego, nowego! ;)

A teraz moje ostatnie wymyśle pazurki. Użyłam tu lakieru SH i cudownych naklejek :)
Jestem zaskoczona trwałością takich cudasków :)

Są przegenialne! Polecam ;)









Jeszcze raz przepraszam! ;*
PS. Udanego i spokojnego weekendu ;)








16 komentarzy:

  1. Ładne połączenie :) Ten SH to Pacific Blue? Życzę powodzenia i czekam, aż wrócisz na dobre :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie ten :) uwielbiam ten lakier! :) i cieszę się, że ktoś jeszcze o mnie pamięta ;)

      Usuń
  2. Niestety na naukę nie ma rady :-)

    A pseudostylistami nie ma się co łamać!!!

    No ja w końcu mam wolny weekend :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety ;) a tak się cieszyłam, że może się coś uda z takiej współpracy, ale niestety :/ strasznie mnie dziewczyny zawiodły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie przejmuj się drobnymi niepowodzeniami, bo nie warto ;) Jestem pod wrażeniem tak Twojej organizacji ;) Wiem, jak ciężko znaleźć ostatnio czas i zdrowe pazurki by w pełni cieszyć się nowymi pomysłami na mani, ale przecież wiesz, że masz tu swoje stałe czytelniczki, które, jak ja czekamy na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słówka! :) aż łezka mi się w oczku zakręciła ;)

      Usuń
  5. Piękny ten niebieski ;) bardzo ładne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zdecydowanie mój faworyt wśród lakierów! ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki ;) troszkę odważny, ale ja go uwielbiam :d

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)