CZY TO EFEKT SYRENKI?

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje najnowsze mani. Z racji, że trwa karnawał postawiłam na kolejne świecące pazurki, a dlaczego by nie? :) Tym razem chciałam, aby działo się więcej na paznokciach i nie mówię tu o szalonych wzorkach, czy kształcie paznokci. Postawiłam więc na efekt syrenki, który nałożyłam na hybrydę Semilac 086 FULL MOON. Jak pewnie wiecie, sam lakier ma już w sobie drobinki brokatu, ale było mi go za mało :D Wykonałam na jednej dłoni dwa paznokcie, a na drugiej trzy takie i powstał problem. Mianowicie nie wiedziałam jakiego drugiego koloru powinnam użyć. Nie chciałam już wprowadzać kolejnych szaleństw, więc wybrałam bardzo stonowany odcień brązu połączonego z różem, a dokładniej z 005 BERRY NUDE. Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorów? :) Muszę przyznać, że mnie nosiło się to mani wspaniale.












Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć pazurki noszone już kilka dni, dlatego widać odrosty. Jednak chodziło mi o pokazanie tej tytułowej syrenki, która jest główną bohaterką :) Co mnie zdziwiło w trakcie robienia zdjęć, to fakt, że mój telefon potrafił uchwycić ten efekt, a aparat nie. Mimo iż robiłam już zdjęcia na dworze i w godzinach 12-13, to zdjęcia z aparatu nie do końca spełniają moje wymagania. Dlatego coraz bardziej utwierdzam się, że muszę zmienić aparat na coś lepszego:) 

A jakim sprzętem Wy robicie zdjęcia? :) Poleciłybyście coś ciekawego i dobrego?

4 komentarze:

  1. Ja polubiłam ostatnio syrenkę :) Śliczne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spasowały do siebie te dwa kolorki ;)brokatowa syrenka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze,że na poczatku nie wiedziałam z jakim kolorem połączyć tę syrenkę:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)