PODSUMOWANIE III EDYCJI ZBIOROWEGO MALOWANIA

Kochane, chciałabym Wam na początku bardzo serdecznie podziękować za wzięcie udziału w III edycji Zbiorowego Malowania. Było mi niesamowicie miło szukać dla Was inspiracji, robić podsumowania oraz malować paznokcie na dany tydzień. Jednak nadszedł czas i chciałabym podsumować tę edycję :)




Zapisana liczba uczestniczek wyniosła aż 7 osób. Rozumiem doskonale, że w okresie przedświątecznym czasu jest bardzo mało, ale także dużo blogerek organizuje różnego rodzaju konkursy na swoich blogach. Dlatego dla mnie te 7 chętnych dziewczyn było całkiem imponującą ekipą:) 

Edycja składała się z 6 tygodni, w której pokazywałam inspiracje związane także z makijażem, ale nie tylko. Starałam się wybierać ciekawe pomysły, które mogłyby Was w prosty sposób nakierować na swoją wersję. Mam nadzieję, że udało mi się to:) 

W pierwszym tygodniu inspiracje były związane z andrzejkami. Inspiracje możecie znaleźć w każdym poście podsumowującym dany tydzień. Tematyka obejmowała :
1. Andrzejki - PODSUMOWANIE
2. Mikołajki - PODSUMOWANIE
3. Zima - PODSUMOWANIE
4. Boże Narodzenie - PODSUMOWANIE
5. Sylwester - PODSUMOWANIE
6. Zimowe Szaleństwo - PODSUMOWANIE

I nadszedł czas na ogłoszenie wyników!:)
Pierwszą nagrodą chciałabym podziękować jednej Uczestniczce, dzięki której zorganizowałam 3 edycję Zbiorowego Malowania. Dodatkowo Jej prace były przepiękne, a liczba głosów w ankietach wyniosła aż 216. MMMaloka - serdecznie gratuluję i dziękuję! :*
Zgodnie z obietnicami, chciałabym wyróżnić także jedną z Uczestniczek, która uzyskała największą liczbę głosów oddanych w ankietach. Z liczbą 261 głosów wygrała adorianna! :)
Ostatnią wyróżnioną Uczestniczką jest  Ke$ha DIY, która uzyskała 171 głosów, ale także wykonała podwójną stylizację:)

Kochane, niestety nie mogłam Was wszystkich obdarować prezentami, gdyż ufundowałam je sama. Jednak chciałabym Wam bardzo podziękować za cudowne prace, poświęcony czas i chęci do wspólnej zabawy. Jeszcze raz Wam wszystkim bardzo dziękuję! Jesteście wspaniałe! :)

P.S. Dziewczyny, które wygrały proszę o kontakt mailowy :)

Dziękuję bardzo za tę edycję i mam nadzieję, że już niedługo będzie kolejna! :)

7 komentarzy:

  1. Dziewczyny, gratuluję Wam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, ale niespodzianka :-) zupełnie się nie spodziewałam :-) to ja Ci dziękuję za trzecią edycję, bo to Ty musiałaś poświęcić swój czas, żeby wszystko przygotować i ogarnąć :-) wszystkie zdobienia były super, bo każda z dziewczyn włożyła dużo czasu i serca w przygotowanie :-) dziękuję dziewczyny za wspólną zabawę :-) i już nie mogę się doczekać na czwartą edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było :) chętnie wezmę udział w kolejnej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podobało! :) a następne edycje będą, obiecuję :)

      Usuń
  4. Dziekuje za wyroznienie ♡ Czekam na kolejna edycje ^^ najprzyjemniej mi sie dla Ciebie malowalo ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)