CHABROWE KWIATY

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje pazurki, które są nietypowe, dlaczego? Te z Was, które malują sobie same pazurki wiedzą, że ciężko jest malować sobie prawą dłoń, gdy jesteśmy praworęczne i lewą gdy leworęczne. Ja akurat jestem praworęczna i dlatego bardzo rzadko mam jakieś malunki na prawej dłoni. Zazwyczaj jest to gładki kolor i tyle:) Bo nie za bardzo mam dryg do malowania lewą ręką:P Jednak tym razem postanowiłam zrobić sobie delikatne pazurki, w których podstawą będzie kolorek 140 LITTLE STONE z Semilac. Dodatkowo także postawiłam na tatuaże na cały paznokieć, którym motyw jest bardzo piękny, a kolor urzeka każdego:) Tak więc powstało to mani, w których główną rolę jednak grają naklejki, a nie kolor hybrydy :P 





Na zdjęciach widać odrosty z około 1,5 tygodnia, ale zdjęcia które zrobiłam nowym pazurkom nie wyglądały ciekawie, bo kończyłam je gdy było już ciemno, a sztuczne światło nie odzwierciedlało prawdziwych kolorków :( Mimo to mam nadzieję, że nie będziecie miały mi za złe tych widocznych odrostów :)

7 komentarzy:

  1. Piękne tatuaże! Kiedyś dużo malowałam ręcznie i nawet mi wychodziło malowanie lewą ręką, ale ostatnio się rozleniwiłam i stempluję, albo przykleję naklejki; efekt taki, że ręka wyszła z wprawy niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo;) wprawę szybko się traci:(

      Usuń
  2. Fajnie wyszło :) ja zawsze staram się robić zdobienia takie same na obu rękach, no różnie wychodzi :) jestem praworęczna, więc jak ktoś chce lepiej te paznokcie zobaczyć to zawsze pokazuję lewą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie :) ja sama sobie nie potrafię tak ładnie pomalowac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)