STONOWANE MALOWANKI RAPIDOGRAFEM

Kochane, dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne zdobienie, w którym wykorzystałam rapidograf. Inspirację wzięłam z głowy, po prostu narysowałam coś co według mnie fajnie się prezentuje na pazurkach, a nie jest bardzo pracochłonne i skomplikowane, Wykorzystanymi kolorami Semilaca są 004 CLASSIC NUDE oraz 071 DEEP RED. Mam nadzieję, że takie połączenie się Wam spodoba:) Dajcie koniecznie znać co sądzicie o tym mani :)






P.S. Kochane, chciałabym Wam złożyć najlepsze życzenia na nadchodzące Święta :) Abyście spędziły je w gronie rodziny i przyjaciół. Przede wszystkim życzę Wam spokoju serca, radości i zdrowia :)

6 komentarzy:

  1. Mi się podoba. A wygląda, jakbyś poświeciła sporo czasu :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam również rapidografu :) teraz przyszedł mi stylograf więc zobaczymy jak on sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj koniecznie znać, który przypadł Ci bardziej do gustu :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)