OCEŃCIE SAME! :)

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem typowo wakacyjnym. Nie dość, że zestawienie kolorów jest takie, to jeszcze wykorzystałam gradient i malunki stylografem :) Kolory, jakie użyłam to 022 MINT oraz 130 SLEEPING BEAUTY. Gradient zrobiłam wyczyszczonym pędzelkiem od lakieru hybrydowego, a malunki wykonałam czarnym tuszem na odtłuszczonym gradiencie. Na koniec pokryłam je dwoma warstwami topu, żeby wzorki się nie wytarły i nie uszkodziły. Dajcie koniecznie znać, bo jest to mój pierwszy gradient z prawdziwego zdarzenia, z którego jestem nawet dumna :D









Zdjęcia nieco przekłamują kolory, gdyż mięta wyszła bardziej błękitna niż w rzeczywistości, ale mimo to mam nadzieję, że mani Wam się spodoba:) A, jeszcze takie małe przypomnienie, że możecie znaleźć mnie na INSTAGRAMIE jako lilang.baso. I zapewniam Was, że tam się dzieje duuuużo więcej niż na blogu :) 

P.S. Miłego weekendu :) A u nas będzie baaaardzo wyjątkowy, bo M. ma urodzinki :P Oj będzie się działo! Miłegooooooo :*

16 komentarzy:

  1. Gradient fajny, ale wzorki super! Również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Identyczny gradient takimi kolorami robiłam do projektu twin mani z Trii;) bardzo ładny wzorek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i precyzyjny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdobienie :) Podziwiam za cierpliwość do ręcznych malunków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że takie precyzyjne malunki mnie uspokajają:)

      Usuń
  6. Piekne zestawienie kolorow i wzorki sliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)