NADCHODZI JESIEŃ

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym Wam przedstawić moje mani. Wykorzystałam w nim magiczny pyłek, o którym pisałam >TUTAJ<. Tłem to efektu lustra był kolor 106 WET MARENGO, a pozostałe paznokcie pomalowałam 028 CLASSIC WINE. Muszę przyznać, że były to pierwsze paznokcie w kolorystyce jesiennej i pokochałam je! Gdyby nie ogromny odrost oraz wytarte końcówki na kciuku mani byłoby jeszcze na moich paznokciach do dzisiaj. Niestety, ale w ostatnim czasie moje dłonie są mocno eksploatowane w kuchni oraz w pracach w ogródku :) Zatem jeśli jesteście ciekawe jak prezentowały się moje pazurki, to zapraszam do oglądania zdjęć, których będzie duuuuużo! :)













Jeśli chodzi o aplikację tego pyłku, to musicie wiedzieć, że będzie on wszędzie. Dlatego uważajcie jeśli chcecie uzyskać efekt lustra tylko na kilku pazurkach. A poza tym muszę przyznać, że całość tak podbiła moje serduszko, że żal mi było je zmieniać! Jednak widoczny odrost i wytarte końcówki na kciukach klasyfikowały paznokcie do zmiany na coś nowego i o dziwo jeszcze bardziej jesiennego! Ale muszę się przyznać, że tęskniłam za ciemnymi i stonowanymi kolorami. Póki co robię sobie przerwę na neonki i pastele, zatem przygotujcie się na dawkę jesiennych inspiracji! :)

27 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują, lubię takie jesienne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie się cieszę, że nadchodzi moja ulubiona pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat jesieni nie lubię... zdecydowanie bardziej wolę zimę :D

      Usuń
  3. Mega błysk! Ja nie lubię jesieni, a w zasadzie nie tak jesieni co choróbsk , które już się zaczęły ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja teraz zrobiłam się trochę nudna bo właśnie lubię takie skromniejsze pazurki bez za dużej ilości zdobień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też można taki trend zauważyć :D najchętniej pomalowałabym paznokcie w jednym kolorze :P

      Usuń
  6. śliczne kolory <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)