Paznokciowy Klub! :)

Najmocniej przepraszam za moją kilkudniową nieobecność. Już szybciutko się tłumaczę :) Studia jakie są, takie są, a czasem mam do zrobienia projektu. Także ten:P Projekt zrobiłam, ale mój M. też musiał zrobić (tak, tak studiujemy razem), a Jego laptop (Windows 8) nie ogarnia niestety jednego programu właśnie do rysowania. Więc z dobroci serduszka pożyczyłam moje "maleństwo" na kilka dni.

Postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości i wykonać kilka ekstra pazurków :D

A co do Paznokciowego Klubu! - to przepraszam, że ostatnio coraz mniej mnie, ale sesja (wiem, nie mogę nią wszystkiego tłumaczyć). Postaram się nadrobić i poprawić! ;) 



Czekając na pociąg wskoczyłam też do Super-Pharm i co? :D
 Oto efekty, z których jestem baaaaardzo zadowolona! ;)
Który bardziej Wam się podoba? :)
Za maleństwa zapłaciłam po 3,99, a SH 8,99. Grzechem byłoby nie kupić! :)



A moje pazurki póki co prezentują się tak: 

Co powiecie na kolejnego posta z inspiracjami? :)
Jutro pewnie mi się nie uda, bo mamy rocznicę z M. 
To już 6 miesięcy, kto by pomyślał, że to tak szybciutko zleci :)

A zatem do niedzieli! ;) Mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu czasem zagląda :D

8 komentarzy:

  1. No w końcu działasz ;) Naturalnie, że zaglądam i sprawdzam kiedy zmalujesz coś nowego! Świetne te niebieskie maluchy, kiedy się pojawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykują się na niedzielę:D ale nie wiem który pierwszy :P

      Usuń
  2. ooo - pokazuj szybko te niebieskości na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SH jak najbardziej się opłacało, ta biel jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pozwoliłam sobie Cię otagować :)
    http://cornerpassion.blogspot.com/2014/02/tag-liebster-blog-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne mani :)
    Te kwiatuszki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)