GWIEŹDZISTE NIEBO a może MIASTO NOCĄ? :)

Gwieździste niebo, tzw GALAXY jest tak cudownym wzorkiem na paznokciach, że nie wiem jak można go nie kochać :D Chociaż przyznam szczerze, że robiłam je dopiero drugi raz w życiu, bo zawsze się go bałam. Sama nie wiem dlaczego, ale jak wykonałam pierwsze takie zdobienie to zakochałam się w nim, tak jak w panterce :)
A tu moja siostra przyszła i pokazała co chce. Na początku pomyślałam "Nie no, nie dam rady. To za bardzo precyzyjne i potrzeba dużo dokładności i cierpliwości", ale co tam, zawsze można zmyć, co nie?:)

A oto moja inspiracja :)


A efekty? Przyznam szczerze, że teraz to zazdroszczę, bo wyszło ładnie i powiem, że nawet jestem dumna z tego zdobienia :) Same oceńcie efekty :)













17 komentarzy:

  1. świetnie;) tez właśnie już nie raz patrzyłam na takie inspiracje ale tak samo jak Ty twierdziłam że za trudne ale może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja po tym "zadaniu" powiedziałam sobie, nie ma nic za trudnego :)

      Usuń
  2. Świetny efekt! :)Zazdroszczę siostrze efektu na paznokciach, a Tobie talentu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszło, najbardziej podoba mi się serdeczny - taki magiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi za żadne skarby świata nie chce wyjść na paznokciach :( u Ciebie wygląda to genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś malować to miasto pastelami na ombre niebiesko-fioletowym ?:)

      Usuń
  5. uwielbiam te motywy :) zawsze zwracają na siebie uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem nawet, że wyglądają jak kawałek zdjęcia czy czegoś w tym stylu :)

      Usuń
  6. Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cierpliwości, niestety mnie jej brakuje :D
    Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gwieździste niebo -uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)