PAZNOKCIOWE POTWORKI (pomysł na tytuł od mojego M.)

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z moimi najnowszymi paznokciami. Nie dość, że zmieniłam kształt to jeszcze bardzo mocno je skróciłam. I muszę przyznać, że póki co czuję się bardzo dziwnie z takimi krótkimi pazurkami, ale pisanie na komputerze było ostatnio już problematyczne. Do tego mani wykorzystałam 000 LAZURE DREAM oraz 127 VIOLET CREAM. Oba lakiery idealnie zaliczają się do kategorii pasteli, dlatego tak chętnie po nie sięgam i w przyszłości zdecydowanie będę. Co więcej ich krycie przy dwóch warstwach jest bardzo zadowalające, zatem malowanie to czysta przyjemność. Dodatkowo wykorzystałam folię, która pocięta na drobne kawałki ma tworzyć efekt popękanego lustra. Muszę przyznać, że całość bardzo fajnie się prezentuje, a dodatkowe zdobienie urozmaica je. Zatem jeśli jesteście ciekawe jak to mani wygląda przy różnym oświetleniu, to zapraszam serdecznie do dalszej lektury! :)










Moim zdaniem mani wygląda bardzo ciekawie, mimo iż bardzo trudno było uchwycić kolory na zdjęciach. Całość wygląda delikatnie, ale oba kolory całkiem fajnie się prezentują w takim zestawieniu. Jeśli chodzi o folię, którą przykleiłam na paznokciach, to muszę przyznać, że do najłatwiejszych to nie należało. Starałam się dokleić odpowiednie fragmenty na drugiej utwardzonej warstwie koloru. Następnie pokryłam paznokcie warstwą harda, żeby zalać wystające fragmenty. Jako wykończenie paznokci zastosowałam top. Dajcie koniecznie znać, jak Wy zalewacie takie folie i jakie macie triki na takiego typu mani. A w następnym poście pojawi się niespodzianka! :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo delikatnie wygląda ta folia ;-) ledwo ją widać tak na zdjęciach... na żywo pewnie bardziej się błyszczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie :) Dlaczego paznokcie potworki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zapytałam M. o tytuł wpisu to stwierdził "napisz paznokciowe potworki" i tak zostało:)

      Usuń
  3. Właśnie też się zaczynałam zastanawiać dlaczego potworki ;) używałam takiej folii , ale na czarnej bazie i efekt podobał mi się więcej, chociaż na jasnych kolorach też jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do ciemnej bazy to z pewnością też wypróbuję takie zestawienie! :) Dzięki za radę :)

      Usuń
  4. bardzo ładne, delikatne ale zarazem przykuwające :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł posta świetny ;p bardzo ładnie się prezentują pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)