KLASYCZNE KOLORY HYBRYD, PO KTÓRE SIĘGAM NAJCZĘŚCIEJ

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, którego planowałam napisać już jakiś czas temu. Jednak nie było okazji, żeby ten plan wcielić w życie, gdyż bez sensowne byłoby pisanie o kolorach, po które sięgam najczęściej jeśli moje paznokcie były umalowane kilkoma. Dlatego teraz jest idealny czas na taki wpis. Jak mogłyście zobaczyć ostatnio bardzo rzadko pojawiają się wpisy dotyczące paznokci. Jednak ostatnio nie mam kompletnie do tego głowy, ani czasu. Genialnym wyjściem w takiej sytuacji jest właśnie sięgnięcie po jeden kolor i pomalowanie nim wszystkich paznokci. Dlatego jeśli jesteście ciekawe po jakie lakiery sięgam najczęściej to koniecznie zostańcie ze mną dalej! :)



Jednym z najczęściej wybieranych lakierów jest właśnie 028, czyli CLASSIC WINE. Jest to idealny odcień czerwonego wina, który cudowanie prezentuje się na dłoniach, oczywiście nie tylko zimą ale także jesienią czy nawet latem. Wg mnie jest to najbardziej uniwersalny kolor, który polubiłam nawet ja, czyli przeciwniczka czerwonego :P

Drugim już nieco innym lakierem jest 068 DELICATE RED, który do tych klasycznych i podstawowych kolorów już nie należy. Całkiem fajnie wpisuje się w zimową i jesienną aurę, dlatego sięgam po niego właśnie w tych porach roku. Co więcej kolor sam w sobie jest na tyle interesujący, że zwraca na siebie uwagę. Wg mnie kolor ten najlepiej prezentuje się sam, gdyż ciężko by mi było wymalować na nim jakieś wzorki tak, aby pasowały.

W kolekcji moich ulubionych lakierów nie mogło by zabraknąć jasnego odcieniu różu, który delikatnie zlewa się z odcieniem skóry. Po niego sięgam zwłaszcza wtedy gdy mam już dosyć ciemnych paznokci, albo gdy wiem, że nie będę miała czasu na szybkie zmienienie paznokci na nowe. Cudownie "ukrywa" odrost i nie trzeba się przejmować, że po tygodniu będzie widać już mało atrakcyjne odrosty czy też wytarte końcówki.

005 BERRY NUDE jest kolejnym nietypowym lakierem, którego odcień bardzo przypadł mi do gustu. Przypomina mi on troszkę brąz przełamany różem, no po prostu coś cudownego. A na długich paznokciach wygląda obłędnie. Natomiast udekorowany kilkoma cyrkoniami robi furorę! 

W przypadku gdy najdzie mnie ochota na odpoczynek od klasycznych ciemnych czerwieni, czy też pastelowych róży sięgam po ciemny szary, który jest całkiem fajnym zamiennikiem czerni. Niestety w przypadku tego koloru ważne jest, aby skórki były zadbane, a kolor szybko zmieniony, gdyż odrosty widać bardzo wyraźnie i nie ma szans, żeby je schować. Mimo wszystko często wybieram ten kolor, zwłaszcza w połączeniu z 083 BURGUNDY WINE.

Drugim lakierem o dość podobnym odcieniu klasycznej czerwieni jest 071 DEEP RED i jeśli miałabym podać różnicę pomiędzy tym, a 028 to chyba bym nie umiała. Jednak lakier ten ma coś w sobie, że czas wybieram tego, a czasem tego drugiego. 

No i największa moja miłość została na samym końcu. Oczywiście nie mogło zabraknąć w tej liście 083 BURGUNDY WINE, który podbił moje serducho już w zeszłym roku. Jednak i w tym sięgam po niego najczęściej i wydaje mi się, że ten kolor mi się chyba nigdy nie znudzi :)

To już by było na tyle jeśli chodzi o moją listę lakierów, po które sięgam najczęściej. Wiem, że być może Was nie zaskoczyłam lakierami, które Wam pokazałam, ale to właśnie one królują w moim kartoniku z hybrydami. Oczywiście jeśli zabraknie ich w mojej kolekcji zdecydowanie sięgnę po nie jeszcze raz. A jakie są Wasze ulubione lakiery, dajcie koniecznie znać! :) Jestem bardzo ciekawa czy macie swoich ulubieńców czy jest Wam bez różnicy jaki lakier gości na Waszych paznokciach:)

14 komentarzy:

  1. Żadnego z tych kolorów nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę kupić czarny, bo mam czarną syrenkę, a nie mam czarnej hybrydy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam czarny, chociaż nie sięgam po niego aż tak często;)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego z Twoich ulubieńców, ale wszytskie na pewno są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej maluję paznokcie różami i czerwieniami , ale lubię też kolor niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 028 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już prawie 200 kolorów a z tych Twoich mam tylko 2 :-D 028 uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)