PODSUMOWANIE III TYGODNIA ZBIOROWEGO MALOWANIA + INSPIRACJE NA IV TYDZIEŃ


    Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z bardzo szybciutkim wpisem, w którym chciałabym Wam pokazać zdobienia dziewczyn, które biorą udział w Zbiorowym Malowaniu. Muszę przyznać, że motyw zimy chyba jest jednym z najłatwiejszych inspiracji, a dziewczyny spisały się fenomenalnie! :) Dlatego już nie przedłużam i pokazuję Wam prace dziewczyn i oczywiście zachęcam do głosowania w ankietach :)




  • adorianna



  • Gocha P



  • MMMaloka



  • snaily nails






  • theCieniu nail art


  • A teraz czas na inspiracje na IV tydzień. Przypominam, że motywem tego tygodnia są prezenty, czy te wymarzone czy te zapakowane. Dla mnie to bez różnicy! :) A oto moje inspiracje, które być może Wam pomogą w zdobieniu paznokci.







    Ja już swoje pazurki przygotowałam na ten tydzień :) Powoli przełamuję się do malowania wzorków na paznokciach. Ale to będziecie mogły zobaczyć niedługo :) A ja póki co uciekam spać :)

    4 komentarze:

    1. Przesyłam prezencik na kolejny tydzień: http://snaily-nails.blogspot.com/2016/12/prezent.html

      OdpowiedzUsuń
    2. zdobienie prezentowe :-) http://lakierkowo.blogspot.com/2016/12/zbiorowe-malowanie-iv-tydzien-4.html

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)