DELIKATNE MANI, ALE Z CHARAKTEREM

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem, które niedawno wykonałam. I tym razem postanowiłam pokazać Wam metamorfozy paznokci, które są mojego autorstwa. Głównie chodzi mi o pokazanie, że pazurki się trzymają, a mimo odrostów wyglądają na nowe. Tym razem jednak paznokcie wytrzymały 2 tygodnie i zostały zmienione właśnie ze względu na odrost i wytarte końce, a gdyby nie to mogłyby wytrzymać pewnie i drugie tyle. Graficzne ombre zastąpione zostało miksem kolorów oraz syrenką na serdecznym paznokciu i kciuku. A tak wykorzystane kolory Semilac to 130 SLEEPING BEAUTY, 106 WET MARENGO oraz 140 LITTLE STONE, na którym nałożona została syrenka. I tak prezentuje się całe mani:) 










Mam nadzieję, że podoba Wam się kolejna metamorfoza, mimo, iż jest mniej widoczna, gdyż odrosty nie są tak duże. Chociaż chciałabym, żeby moje paznokcie rosły w takim tempie:P Mimo szybkiego rośnięcia to muszę przyznać, że jest to ciężka płytka, gdyż rośnie pod górę, ale stopniowo nadaję im kształt:) Niestety, ale ścięcie na zero i przedłużenie nie wchodzi w grę, gdyż przy takie fizycznej pracy, którą wykonuje ich właścicielka, połamałyby się od raz :( Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takim mani:) Mnie się bardzo podoba i chyba niedługo sama je odwzoruję na swoich :P

22 komentarze:

  1. Bardzo ładne mani ;) Podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Geometryczne zdobienie piękne! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Geometryczny gradient podoba mi się więcej, bo wiesz, że ja lubię zdobienia ;) dziękuję za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Te pierwsze są niesamowite. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odrost był już sporawy ;) Bardzo ładne te drugie paznokcie :)
    Masz śliczne logo bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj był! :D a co do loga, to nie moje autorstwo, ale uwielbiam je! :D

      Usuń
  6. te cieniowania niebieskie - są cudne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)