SZARA JESIEŃ, SZARE PAZNOKCIE

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym Wam pokazać moje kolejne pazurki. Tym razem postawiłam na szary kolor, a mianowicie 106 WET MARENGO. Przełamałam całość odrobiną pastelowego różu, czyli 004 CLASSIC NUDE, z minimalną ilością srebrnego brokatowego lakieru, czyli 106 DIAMOND RING. Wzorek jest prosty i powiedziałabym, że banalny. Postawiłam na coś takiego, bo wzorki malowane stylografem mi nie wychodziły, chyba to nie był mój dzień na robienie paznokci:) Jeśli szukacie inspiracji na szare paznokcie, które idealnie odwzorowują dzisiejszą pogodę, to zapraszam do oglądania zdjęć! :)










Niestety, ale ostatnio cierpię na brak czasu, gdyż kończę pisanie pracy magisterskiej, dlatego na zdjęciach możecie zauważyć kilkudniowe odrosty. Planuję zmienić pazurki dopiero za kilka dni, kiedy oddam już pracę i będę miała odrobinę luzu :) A tymczasem wracam do obowiązków! ;) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię szare paznokcie.
    Powodzenia w pisaniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie u mnie jesienna morska zieleń przełamana jest neonem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że na wskazującym coś się dzieje ;) podoba mi się to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka jesiennych kolorów już nosiłam ale zatęskniłam za neonowymi stylizacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste zdobienie, ale bardzo efektowne i jako, że szary kolor występuje w roli głównej to bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny kolorek na paznokciach, ale zmatowiłam go ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)