MOJE WZORNIKI

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym Wam pokazać moje wzorniki. Mimo, iż nie mam ich zbyt wiele to uważam, że jest co pokazać :) Aktualnie tworzę jeden nowy, ale w tym poście go nie uwzględniłam. Zatem jeśli nie macie pomysłów na wzorniki, albo szukacie jakiś inspiracji to zapraszam do dalszego oglądania! :)


















Jeśli byłybyście zainteresowane bardziej jakimś konkretnym wzorek, to dajcie znać! A jeśli macie jakieś pomysły na wzorniki to też śmiało podlinkujcie! :) A ja już wracam do edytowania pracy magisterskiej, bo w piątek obrona, a praca jeszcze nie jest oddana! :P

8 komentarzy:

  1. zdolniacha :) śliczne wzorniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja właśnie niedawno kupiłam wzorniki i jak będę miała chwilę, to zaczynam malować, wiec na pewno skorzystam :)
    Powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniki! <3
    Ja teraz chyba więcej będę pracować na wzornikach - taki mam plan, jak wyjdzie to zobaczymy ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj koniecznie znać jak już jakiś zrobisz! Z chęcią obejrzę! :)

      Usuń
  4. Ojej jakie cudne! *.* No talent masz muszę Ci powiedzieć, z moim szczęściem do malowania wzorów próby namalowania kreski skończyłyby się fikuśnymi zygzakami :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to kwestia wprawy! :D wierz mi, że jeszcze parę lat temu malowałam lakierem po skórkach tak strasznie, że aż mnie serce boli jak widzę zdjęcia tamtych zdobień :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)